Raczej mało awaryjne - jak wkleisz na dobre to niby jak do tej liny żeby ją do tyłu wyciagnąć się dostaniesz? Górnik z zawodu jesteś czy jak???kedek pisze:nie ma zamontowanego zblocza na stałe tylko jak zachodzi potrzeba to wyciąga linę z bębna do tyłu i zaczepia hak z przodu samochodu.. kumasz
ale to jest rozwiązanie typowo awaryjne
Uaz i wyciągarka mechaniczna
Moderator: Student
No wiadomo że w uazie z "kompletną" podłogą ten manewr jest niewykonalny...
tiger na przykład ma w gaziku dużą klape w podłodze przez którą sobie wszystkim miesza. Ja jak widać na zdjęciach nawet jeszcze nie mam pokrywy, po prostu goła rama z tyłu.
Kolega Staszek z ekipy Wrocławskiej (nie wiem czy zagląda do działu uazowego) ma tak wyciągarkę schowaną że każde najmniejsze przyblokowanie liny jest wielkim problemem.
tiger na przykład ma w gaziku dużą klape w podłodze przez którą sobie wszystkim miesza. Ja jak widać na zdjęciach nawet jeszcze nie mam pokrywy, po prostu goła rama z tyłu.
Kolega Staszek z ekipy Wrocławskiej (nie wiem czy zagląda do działu uazowego) ma tak wyciągarkę schowaną że każde najmniejsze przyblokowanie liny jest wielkim problemem.
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Ja nie mam rzadnego problemu jezeli chodzi o wyciaganie liny bo wszystko mam na wierzchu a cos takiego jak kleszczenie liny jst mi obce 

WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości