MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Gism
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 2:35 pm
- Lokalizacja: Józefów
Post
autor: Gism » śr kwie 04, 2007 2:54 pm
Ostatnio nabyłem wranglera YJ 4,2l z 89 roku a za duzego pojecia niemam o mechanice wiec zapewne bede potzrebował porad bardziej doświadczonych osób. A wiec pierwszy z moich problemów to złamany włącznik wycieraczek ten przy kierownicy jest złamany dość głęoko ze nieda sie normalnie wyciagnać pozostałości a niemam pojecia jak ściagnąć kierownice i to rozebrać. Po ściągnieciu pokrywki z kierownicy jest śruba odkrecam ją i co dalej bo kierownica nie schodzi niewiem czy to coś pod śrubą to nastepna inna śruba na jakiś specjany klucz czy poprostu tzreba użyć siły??. Nastepne czego brakuje w tym Wranglerku to plastikowa porzezenia(nadkola) brakuje mi 2 prawych z tego co szukałem to jest kilka szerokości tych plastików moje mają szerokość ok 17cm teraz mam pytanie czy ktoś ma pojęcie gdzie można to dostać??.
Z tych wazniejszych spraw to tyle inne które mi nie przeszkadzają mogą narazie poczekać za wszelkie info z góry dzieki.
A na koniec czy napis Laredo na moim jeepie wogóle coś znaczy

-
Kłosik
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: Jarosław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kłosik » śr kwie 04, 2007 5:33 pm
Z tą kierownicą to normalne
podaj maila na pw to ci opisze i fotki wyśle jak ja sciagnąć
Strasznie się zapiekają na wieloklinie też miałem ten problem
Powiem tylko jedno że stworzyłem ściągacz samemu do kiery archaicznym troche sposobem ( czytaj
najprostszym
) spawając trzy kawałki płaskownika do ramion kierownicy pod dekielkiem sygnał i nakrętką w środku
Potem zostało tylko wkręcać śrube i uderzać młotkiem
Puściło

gg 8726748
-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » śr kwie 04, 2007 7:30 pm
4,2... i ta "cudowna" skrzynia ba 10... już teraz serdecznie współczuję...
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » śr kwie 04, 2007 9:30 pm
raf_jeep pisze:4,2... i ta "cudowna" skrzynia ba 10... już teraz serdecznie współczuję...
nie pocieszaj kolegi....
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » śr kwie 04, 2007 9:45 pm
mógł popytać zanim kupił...
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » śr kwie 04, 2007 10:55 pm
raf_jeep pisze:mógł popytać zanim kupił...
mógł ale jak to nasz naród robi- mądry polak po szkodzie.....
może tak źle nie bedzie i akurat ten bedzie rewelacyjny
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
Gism
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 2:35 pm
- Lokalizacja: Józefów
Post
autor: Gism » śr kwie 04, 2007 11:59 pm
może mi ktoś objaśni o co chodzi bo jakoś niewiele łapie z waszej rozmowy?? Czy jest aż tak źle??
GG:4171871
-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » czw kwie 05, 2007 7:44 am
kupiłem w listopadzie 2005 roku coś podobnego. dzisiaj została mi z niego jedynie buda - cała reszta się rozsypała
fatalna jest tam skrzynia biegów i jeżeli będziesz jeździł nim w terenie to rozpadnie się szybciej niż myślisz. ja rozwaliłem 4 szt. a kupić taką potem to mistrzostwo świata. za każdym razem ściągałem ją z usa a że na rynku wtórnym są one już też nieco zużyte to i te się szybko rozpadają.
trza było kupić YJ'ta z silnikiem 4,0 (tam jest normalna skrzynia) i byś jeździł i jeździł i jeździł...
-
Kłosik
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: Jarosław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kłosik » czw kwie 05, 2007 6:37 pm
Nie martwcie tak kolegi..
Wczoraj na gg też go zmartwiłem że będzie robił w nim wsio co się może zepsuć... więc nie dobijajmy kolegi

gg 8726748
-
Gism
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 2:35 pm
- Lokalizacja: Józefów
Post
autor: Gism » czw kwie 05, 2007 6:49 pm
No dobra ale zamiast mówić mi jaki ten samochód jest gówniany może by ktos mi odpowiedział na jedno z moich pytań. Bo zawiele sie narazie nie dowiedziałem
GG:4171871
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » czw kwie 05, 2007 6:52 pm
na pewno nic się nie dowiedziałeś?
Kłosik pisze:Z tą kierownicą to normalne
podaj maila na pw to ci opisze i fotki wyśle jak ja sciagnąć
Strasznie się zapiekają na wieloklinie też miałem ten problem
Powiem tylko jedno że stworzyłem ściągacz samemu do kiery archaicznym troche sposobem ( czytaj
najprostszym
) spawając trzy kawałki płaskownika do ramion kierownicy pod dekielkiem sygnał i nakrętką w środku
Potem zostało tylko wkręcać śrube i uderzać młotkiem
Puściło

-
Kłosik
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: Jarosław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kłosik » czw kwie 05, 2007 6:59 pm
Tia... Mroku masz racje
Napisalem mu jak kiere sciagnąć zdjęcia porobilem i narysowalem jak ma to zrobić , dałem numer do gościa co może mieć te nakładki i On mówi że nikt mu nie pomaga???
A to żę pipy sie psują jak s.... to jest święta prawda

gg 8726748
-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » czw kwie 05, 2007 8:21 pm
Gism pisze:A na koniec czy napis Laredo na moim jeepie wogóle coś znaczy

Laredo to takie staroczeczeńskie przekleństwo. Sam pewnie wkrótce się przekonasz co znaczy...

-
Gism
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 2:35 pm
- Lokalizacja: Józefów
Post
autor: Gism » czw kwie 05, 2007 8:38 pm
Hehe no dobra musze przyznać Kłosikowi racje troszke mi pomaga tz próbuje a co z tego bedzie to sie okaże. A co do jeepka to narazie nie jest źle mam tylko nadzieje że to co mówicie nie nawiedzi mnie w miare szybko i nie bede sobie plół w brode wykrzykując "Laredo".
GG:4171871
-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » czw kwie 05, 2007 9:07 pm
no życzę Ci tego, żeby Ci służył dobrze i żebyś był z niego zadowolony. Jakby co, to mam sporo części z mojego. Dzwoń lub pisz w razie potrzeby.
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » czw kwie 05, 2007 9:09 pm
ekhmm
na giełdę mi z tym

-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » czw kwie 05, 2007 9:16 pm
Mroczny nie marudź. Przecież nie napisałem, że sprzedam silnik 4,2 albo np. ramę tylko, że zostały mi graty. A to przecież duża różnica, więc powtórze raz jeszcze: Mroczny nie marudź

-
4x4free
-

- Posty: 140
- Rejestracja: czw mar 16, 2006 7:44 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: 4x4free » czw kwie 05, 2007 9:59 pm
Gism pisze:może mi ktoś objaśni o co chodzi bo jakoś niewiele łapie z waszej rozmowy?? Czy jest aż tak źle??
Mozesz miec jeszcze skrzynie AX 15 lub AX 5. Jeśli masz z Peugeota to faktycznie jest to awaryjna skrzynia..
Nie kupujcie aut budowanych na nizinach bo w górach nie robią ...
-
Gism
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 2:35 pm
- Lokalizacja: Józefów
Post
autor: Gism » pt kwie 06, 2007 12:33 pm
A jak sprawdzić jaka to skrzynia i jakie ewntualne pierwsze bjawy awari moga sie pojawic??
GG:4171871
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » pt kwie 06, 2007 5:09 pm
olej tam skrzynie
olej wybuchajace na czarnym mosty
olej zapałczane krzyzaki w zwrotnicach
olej też insze dolegliwości tej hamerykanckiej wyhoojki - póki jeszcze na to czas
póki jeszcze nie wpadłes w spiralę wydatków
póki jeszcze jadacy za tobą nie doznają szoku widząc wyjeżdżające koło razem z półosią...
najlepiej sprzedaj toto na ersatz gdyż jest wielu złaknionych części - koledzy którzy nie posłuchali głosu rozsadku i na przekór faktom dalej maja dżipa...

-
4x4free
-

- Posty: 140
- Rejestracja: czw mar 16, 2006 7:44 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: 4x4free » pt kwie 06, 2007 7:27 pm
Gism pisze:A jak sprawdzić jaka to skrzynia i jakie ewntualne pierwsze bjawy awari moga sie pojawic??
Z Peugeota powinna miec gdzies od strony pasażera z przodu lub od czoła pod obudową sprzegla napis SIMI 3.283..
Nie kupujcie aut budowanych na nizinach bo w górach nie robią ...
-
moomoojeep
- jestem tu nowy...

- Posty: 89
- Rejestracja: sob lip 23, 2005 6:46 pm
- Lokalizacja: New Jersey, USA blisko NYC
-
Kontaktowanie:
Post
autor: moomoojeep » pt kwie 06, 2007 11:56 pm
Skrzyni AX-5 to raczej nie masz, bo ona była z silnikiem 2.5L.
Obudowa skrzynia BA 10/5 jest skręcana z kilku elementów. Jedno z łaczeń tych elementów idzie na samym spodzie wzdłuż osi Jeepa. Skrzynia AX-15 też ma kilkuczłonową obudowę, ale wszystkie łączenia/szwy idą w poprzek osi Jeepa. W ten sposób powinieneć je odróżnić, tylko musisz się wczołgać pod Jeepa i zeskrobać warstwę oleju i smaru ze skrzyni

Voytek
W teren: 79 Jeep CJ-7: 4.5", 33"SS
Na codzien: 99 Cool 4x4 Cherokee XJ: 2.5"
www.run4x4fun.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości