Hi - Lift

Czyli wszystko to co każdy jeżdzący w terenie posiadac powinien...

Moderator: Marcin-Kraków

Awatar użytkownika
radas
 
 
Posty: 117
Rejestracja: czw paź 06, 2005 12:42 pm
Lokalizacja: Osielsko k/Bydgoszczy

Hi - Lift

Post autor: radas » śr kwie 11, 2007 8:36 am

zanim zaczniecie mnie kierować do archiwum, informuję, że większość
postów przejrzałem :)


ponieważ muszę kupić podnośnik posiedziałem trochę w necie i tak:

POWER WINCH PW-1, T-Max, Farm Jack, Trail Jack i oczywiscie Hi Lift

czym się różnią: materiał, z którego są wykonane, różnice w samym mechanizmie, bezpieczeństwo posługiwania się, długość chwytu, etc, etc

co waszym zdaniem jest niepozrumieniem, a w co warto zainwestować
ceny od 200- 400 (najtańszy Hi Lift)

pozdrawiam

i wybaczcie za pytania laika :oops:
Jeep Cherokee 4,0 '92 lift 4" & Pajero Sport 2014 "wyprawówka"

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr kwie 11, 2007 8:55 am

przerobiłem PW potem Tmax i.. zanabyłem czerwonego made in USA.
Zaciąc sie każdy może / wygiąć sie każdy może i lekko sie zwichrował 150 cm Tmax ale pewnie na własne życzenie :wink: ale tylu akcesoriów i zestawu naprawczego jak do podnośnika made in USA to do chinczyków nie kupisz.
Ponadto:
Zdejmowana rurka w Hi Lift Jack dla jednych jest zaleta a mnie w q....bo lata cała wiec wolabym na stałe tak jak w chinczykach
Mechanizm w Hi Lift Jack jest duzo mocniejszy niz w chinczykach.

BTW każdym sie da auto podnieść wiec ja Ci radze kup co uważasz za słuszne :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » śr kwie 11, 2007 9:06 am

Kupiłem chinczyka tak z 5 lat temu. Lekkiego zycia nie ma (jak się zablokował to Wiktor nawalał go saperką :)21 ) i nadal działa :)21

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr kwie 11, 2007 11:51 am

kup oryginala, roznica w cenie naprawde nie jest az taka straszna.
- lepsze wykonenie
-czesci zamienne dostepne od reki
Oczywiscie zolte tez dzialaja , ale oryginal posluzy ci duzo duzo dluzej.

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » śr kwie 11, 2007 12:22 pm

a to ja zapytam trochę w temacie


te luzy na wszelkich śrubkach są zamierzone, tak? żeby się nie zacierał błotem i piaskiem ?


no i drugie pytanie - lekko zacina mi się jeden bolec tzn. objaw jest taki, że przy opuszczaniu, kiedy podnośnik nie jest już obciążony i powinien opaść na dół nie opada - smar grafitowy [pozostawia suchą warstwę grafitu ] bedzie chyba dobry .. ?
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr kwie 11, 2007 12:29 pm

Luzy są zamierzone ale mogły sie powiekszyć :)21

żadnych smarów myć wodą po cisnieniem i wystarczy.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » śr kwie 11, 2007 12:51 pm

źle sie wyraziłem - to spray który pozostawia warstwę grafitu - suchą, stosowany do smarowania łańcuchów w przemyśle
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
Kwiatec
 
 
Posty: 1254
Rejestracja: czw paź 28, 2004 8:14 pm
Lokalizacja: wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Kwiatec » śr kwie 11, 2007 2:41 pm

Drako pisze:kup oryginala, roznica w cenie naprawde nie jest az taka straszna.
- lepsze wykonenie
-czesci zamienne dostepne od reki
Oczywiscie zolte tez dzialaja , ale oryginal posluzy ci duzo duzo dluzej.
dokładnie róznica nie jest już taka duża jak kiedyś teraz oryginał coś kole 380zyla kosztuje.
wiec warto zainwestować w oryginał ;)

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » śr kwie 11, 2007 5:10 pm

Kup oryginała naprawdę robi :)2 Co do smarowania to też polecam smar do łańcuchów ale motocyklowych jest ok
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
hadek
Posty: 1582
Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie

Post autor: hadek » śr kwie 11, 2007 5:38 pm

Zdejmowana rurka w Hi Lift Jack dla jednych jest zaleta a mnie w q....
Zdejmowana ma wiele zastosowan i nie trzeba wozic dodatkowej do tirfora :wink:
Lepiej pózno niz wcale

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » śr kwie 11, 2007 5:46 pm

hadek pisze:
Zdejmowana rurka w Hi Lift Jack dla jednych jest zaleta a mnie w q....
Zdejmowana ma wiele zastosowan i nie trzeba wozic dodatkowej do tirfora :wink:
taaa :)21 a jak ją zgubisz to ani lifta ani tirfora :)21

ja ma Trail Jacka i robi w blocie w wodzie i takich tam ale jak nabylem to rozebralem i wszystkie bolce pilniczkiem pyk pyk i teraz dziala ....
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
Karson
 
 
Posty: 5043
Rejestracja: śr lis 23, 2005 6:53 pm
Lokalizacja: Bilcza
Kontaktowanie:

Post autor: Karson » śr kwie 11, 2007 5:54 pm

A ja mam T-maxa, czyszczę po każdym błotku wodą i WD40 i też nie narzekam. Wyjmował nie tylko suzę ale i cięższe auta i do tej pory mnie nie zawiódł. :)2
SCARAB TEAM
Land Rover rullez :)21

Awatar użytkownika
radas
 
 
Posty: 117
Rejestracja: czw paź 06, 2005 12:42 pm
Lokalizacja: Osielsko k/Bydgoszczy

Post autor: radas » czw kwie 12, 2007 9:25 pm

wszytskim za podpowiedzi serdeczne dzieki :P
Jeep Cherokee 4,0 '92 lift 4" & Pajero Sport 2014 "wyprawówka"

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » ndz kwie 15, 2007 6:58 pm

hadek pisze:
Zdejmowana rurka w Hi Lift Jack dla jednych jest zaleta a mnie w q....
Zdejmowana ma wiele zastosowan i nie trzeba wozic dodatkowej do tirfora :wink:
ostatnio na kozackich uzylismy takowej do polaczenia dwoch czesci przelamanego tylniego panharda :D

Awatar użytkownika
kjablonski
Posty: 386
Rejestracja: pn paź 02, 2006 9:41 am
Lokalizacja: suwałki teraz katowice

Post autor: kjablonski » ndz kwie 15, 2007 8:01 pm

Kumpel kupił taniego HI LIFTA i prawie urwało mu ucho, teraz boi się go uzywać :lol: pewno cieszy się że dało się je uratować :lol: i boi się o drugie

Awatar użytkownika
radas
 
 
Posty: 117
Rejestracja: czw paź 06, 2005 12:42 pm
Lokalizacja: Osielsko k/Bydgoszczy

Post autor: radas » ndz kwie 15, 2007 8:14 pm

nie ma co deliberować, właśnie zamówiłem czerwonego :)
Jeep Cherokee 4,0 '92 lift 4" & Pajero Sport 2014 "wyprawówka"

Pierug 13
Posty: 340
Rejestracja: czw mar 24, 2005 3:29 pm
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Pierug 13 » pt kwie 20, 2007 7:24 am

Ja mam też od paru dni czerwonego. Testowałem go no i robi tylko się trochę blokuje przy opuszczaniu ale już wiem co trzeba wymienić żeby było ok. :)2 :D
~ 4x4 Tczew ~

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » pt kwie 20, 2007 8:51 am

wymienić ?


kupiłeś nowego firmowego hi-lifta, coś się w nim blokuje to reklamuj a nie wymieniaj na własną rękę


ale najpierw sprawdź przy pomocy innego użytkownika czy wszystko robisz dobrze ;)
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Pierug 13
Posty: 340
Rejestracja: czw mar 24, 2005 3:29 pm
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Pierug 13 » pt kwie 20, 2007 3:41 pm

Nie wszystko gra to jest Farm Jack :D
~ 4x4 Tczew ~

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt kwie 20, 2007 3:47 pm

Pierug 13 pisze:Nie wszystko gra to jest Farm Jack :D
:)2 :)21

Więc rączkę ma czarną nie ??
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
UAZ4x4
 
 
Posty: 125
Rejestracja: pn mar 27, 2006 4:48 pm
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: UAZ4x4 » sob kwie 21, 2007 8:29 pm

Panowie proszę niech się ktoś wypowie kto używa Hi Lifta MONTHANA czy rękojeść jest stabilna czy łączy się z mechanizmem kutymi elementami itp...

swoją drogą ciekawe czemu stopki są spawane z blachy w podróbach a nie kute czy przypadkiem to jest chronione patentem ?
BYŁ ZMOTANY - UAZ 469B
OBECNIE MOTANY PYSIO - Pajero 2.5TD - 31''- lift 2,5 "- powoli motany

Awatar użytkownika
Klamer
Posty: 1927
Rejestracja: śr mar 13, 2002 1:00 am
Lokalizacja: POWSIN

Post autor: Klamer » sob kwie 21, 2007 9:29 pm

Pierug 13 pisze:Ja mam też od paru dni czerwonego. Testowałem go no i robi tylko się trochę blokuje przy opuszczaniu ale już wiem co trzeba wymienić żeby było ok. :)2 :D
trysnij WD40 i sprawdz czy nadal sie blokuje - metal trąc o metal MUSI miec smarowanie

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » ndz kwie 22, 2007 6:30 am

Klamer pisze:
Pierug 13 pisze:Ja mam też od paru dni czerwonego. Testowałem go no i robi tylko się trochę blokuje przy opuszczaniu ale już wiem co trzeba wymienić żeby było ok. :)2 :D
trysnij WD40 i sprawdz czy nadal sie blokuje - metal trąc o metal MUSI miec smarowanie
Na poczatku trzeba delikatnie przetestowac podnoszenie i opuszczanie, zeby wyczuc moment, kiedy zapadki przeskakuja.
W odpowiednich punktach, kiedy sa popuszczane, to tarcie jest tak niewielkie, ze bolce powinny przeskakiwac swobodnie, nawet bez smarowania.

Niby praca HLiftem jest prosta, ale tez trzeba sie tego nauczyc :)
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Pierug 13
Posty: 340
Rejestracja: czw mar 24, 2005 3:29 pm
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Pierug 13 » ndz kwie 22, 2007 7:45 am

SławekXJ pisze:
Pierug 13 pisze:Nie wszystko gra to jest Farm Jack :D
:)2 :)21

Więc rączkę ma czarną nie ??
Nie kolego ma czerwoną ale jest ok :)2
~ 4x4 Tczew ~

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » ndz kwie 22, 2007 5:18 pm

Z innej beczki - jak wyglądają wasze hi-lifty po kilku akcjach??
Ja niedawno zakupiłem hi-jacka i po próbnym użyciu (dosłownie jedno podniesienie) na elemencie nośnym (kształtownik z otworami) starła się z obu stron farba; wogóle powłoka lakiernicza jest do dupy - po zamontowaniu na bagażniku dachowym i kilku dniach w deszczu mam nacieki korozji :-( a z rurki łuszczy sie farba.
------------
Jarek po trupach do celu ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyposażenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości