LAMPKI A NAPEDY

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » ndz cze 10, 2007 6:03 pm

chcialbym zauwazyc, ze moje postyw 99% sa rownie bezsensowne :)21

a zlosliwosc nie zwiazana z brakiem gryla, ona taka wrodzona jest, niewiedziales :)21

zreszta w sumie to dobrze, ze gryla nie bylo bo juz przed 10 musialem byc na lotnisku, troche sie tam dzisiaj zmeczylem :)21


@gossy
tak jak mowisz, dokladnie takie posty trzeba produkowac :)21
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » ndz cze 10, 2007 6:16 pm

suziXL pisze:
zreszta w sumie to dobrze, ze gryla nie bylo bo juz przed 10 musialem byc na lotnisku, troche sie tam dzisiaj zmeczylem :)21

21
Ja sie zmęczyłem wczoraj kole 23 ale tez bylo fajnie :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » ndz cze 10, 2007 6:24 pm

no to najlepszego :)21
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » ndz cze 10, 2007 6:32 pm

Czyli wniosek mam most jak w Żuku lub Tarpanie i żeby mieć 4HLc
to tylko wymiana mostu ? a głowę [teściowej ] bym dał że mam
blokadę bo inaczej samochód się zachowywał na 4HLc ..
jestem pełen podziwu że niedziela tak zmieniła kolegę ,, suziXL’’
i ja Mu odpuszczam amen.
:)3
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » ndz cze 10, 2007 6:57 pm

niedziela nic mnie nie odmienila, jestem jaki bylem

a Twoje odpuszczenie to wiesz co mozesz z nim zrobic...
...zalac mlekiem i dac psu :)23 :)21
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » ndz cze 10, 2007 7:06 pm

Nestor pisze:Czyli wniosek mam most jak w Żuku lub Tarpanie i żeby mieć 4HLc
to tylko wymiana mostu ? a głowę [teściowej ] bym dał że mam
blokadę bo inaczej samochód się zachowywał na 4HLc ..
jestem pełen podziwu że niedziela tak zmieniła kolegę ,, suziXL’’
i ja Mu odpuszczam amen.
:)3
DZIZUS Q....RWA Nestor czy Ty czytasz co sie do Ciebie rozmawia ?? O czym Ty chłopie do nas pieszesz ?? 4HLc to połorzenie dzwigni reduktora cały ten jeeeebaniutki reduktorek nie ma NIC WSPOLNEGO z blokadą tylnego mostu on nie ma nic wspolnego z tylnym mostem ................
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
gossy
Posty: 627
Rejestracja: ndz sie 21, 2005 8:17 pm
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: gossy » ndz cze 10, 2007 7:51 pm

Nestor musi mieć niezłą ZMOTę :lol:
------------
Jarek po trupach do celu ...

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » ndz cze 10, 2007 8:23 pm

a czy Wy jesteście pewni ze reduktor jest na 4HLc a nie dopiero na 4LLc bo umnie jest w położeniu ostatnim 4LLc
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » ndz cze 10, 2007 8:27 pm

reduktor to popularna nazwa skrzyni rozdzielczej z przelozeniem redukcyjnym

sa pewni, ze chodzi o reduktor :)1
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » ndz cze 10, 2007 9:04 pm

Ehh, w polozeniu 4LLc... Nie, zreszta nie chce mi sie pisac na ten temat. Przejedz sie samochodem w roznych polozeniach dzwigni albo poczytaj w Internecie cos o autach terenowych, bo normalnie rece mi opadaja... :)18 Zacznij moze od przyswojenia terminow typu reduktor, most, blokada mostu itp, co sie czym je, a pozniej rozmawiajmy o tym co masz zmotane albo co masz zj***, zepsute znaczy sie :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Trenero
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 1:21 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Trenero » ndz cze 10, 2007 9:17 pm

Wiec sprawa z tymi moimi napedami wyglada tak:
Wszystko dziala jak nalezy (skrzynia SS) a przy zalaczeniu blokady centralnego dyfra miga na desce kontrolka moze byc jak to mowil Eskapada ze czujnik spierd.... Te 8 pod Biedraka sprawdzily sie!!!
Mitsubishi PajeroII 2.8TDI
GG 2523634
Szczyt chamstwa!!-> Zaglosowac na PiS i wyjechac z kraju

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » ndz cze 10, 2007 11:09 pm

Super Select 4WD (SS4-II), który ma cztery tryby pracy, będące kombinacją zalet stałego napędu na 4 koła i napędu dołączanego. Tryby pracy wybiera kierowca dźwignią umieszczoną z prawej strony dźwigni zmiany biegów. Tryb oznaczony 2H jest ekonomicznym - napęd tylko na koła tylne, podczas gdy 4H włącza napęd na 4 koła. Ten drugi ma wyjątkową cechę - sam dobiera rozkład momentu obrotowego pomiędzy przednią a tylną osią w zakresie od 33:67 do 50:50, zależnie od warunków drogowych. Dwa następne tryby pracy to 4HLc i 4LLc - uwzględniające blokadę centralnego mechanizmu różnicowego, z tym, że tryb 4LLc to zakres niski z włączonym reduktorem do jazdy w bardzo trudnym terenie
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

Awatar użytkownika
suziXL
 
 
Posty: 5219
Rejestracja: pn sie 23, 2004 8:16 pm
Lokalizacja: Wrocław/Maidstone

Post autor: suziXL » ndz cze 10, 2007 11:20 pm

nieprawdopodobnie odporny jestes :roll:
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn cze 11, 2007 9:41 am

wystarczy zapodać text Mr. Google do przeanalizowania i okażę sie ze Nestor podparł się wiedzą z : http://www.mt.com.pl/artykul.php?co=num/12_01/mit.php ... I nie zmienia to faktu że chyba dalej nie wie o co chodzi z blokadą tylną
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » pn cze 11, 2007 10:02 am

Tak, pokusilbym sie nawet o stwierdzenie, ze wie jeszcze mniej :)21 Dlaczego? Ano dlatego, ze w jego samochodzie nie ma SuperSelect II, tylko SuperSelect I. A to tez jest niemala roznica... :)21 Zwlaszcza w rzeczonym rozdziale momentu pomiedzy osiami....
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » pn cze 11, 2007 10:47 am

Dżizasss :o mnie się już we łbie pie....oli po przczytaniu tego.

Dzięki Ci Panie że miałem mało kasy a dużo rozumu bo bym se kupił takie cuś z LLc HGW
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » pn cze 11, 2007 12:48 pm

Alez Bu Bu :)21 To wszystko jes bardzo proste, tylko ze ONI to tak specjalnie zagmatwali. Ja mysle, ze to celowa robota zaplutych karlow reakcji :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn cze 11, 2007 12:56 pm

ernil pisze:Alez Bu Bu :)21 To wszystko jes bardzo proste, tylko ze ONI to tak specjalnie zagmatwali. Ja mysle, ze to celowa robota zaplutych karlow reakcji :)21
Ty juz nie tylko masz nie zrozumiałe opisy na GG ale bredzisz też na forum :)20
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » pn cze 11, 2007 1:21 pm

Mieszkasz w terenie plaskatym, jezdzisz plaskaczem, sam jestes Plaskacz wiec nie wiesz co to Gory :)21 :)21 :)21 :wink:
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » pn cze 11, 2007 6:36 pm

No to napiszcie mądrale czym w terenie różni się 4H od 4HLc
To i skorzysta z tego kolega ‘’suziXL ‘’ i przyda się spostrzegawczemu koledze ‘’Eskapada ‘
:P
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » pn cze 11, 2007 7:04 pm

Czy uzywales opcji "szukaj"?

W skrzyni SuperSelect I:

2H - naped na os tylna
4H - naped na obie osie, rozdzial momentow 50/50
4HLc - naped na obie osie, rozdzial momentow 50/50, zablokowany centralny dyferencjal (centralny dyfer, centralny mechanizm roznicowy itp)
4LLc - naped na obie osie, rozdzial momentow 50/50, zablokowany centralny dyferencjal. Dodatkowo przelozenie jest zredukowane w reduktorze.

W dwoch ostatnich opcjach mozliwe jest, zaleznie od tego czy dane Pajero ma lub nie ma R/D Lock, zablokowanie tymze przyciskiem tylnego mechanizmu roznicowego w 100% tudziez (bardzo, ale to bardzo rzadko) przyciskiem F/D Lock (?) zablokowac dyfer przedni.
Ewentualnie moze byc jeszcze LSD w tylnym moscie (Limited Slip Differential), oczywiscie zamiast powyzszej blokady mostu.

Jesli chcesz obrazkowo to prosze na przyklad tutaj: http://auto.howstuffworks.com/differential.htm

Czy cos w tej kwestii jest jeszcze niezbyt jasne?
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » pn cze 11, 2007 7:42 pm

to jeśli zakopałeś się w piachu to ile kół się kręci 4H , a ile na 4HLc
tylko bez motania . proste pytanie prosta odpowiedz .
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » pn cze 11, 2007 7:46 pm

tylko nie piszcie że kręcą się te co nie mają przyczepności .
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » pn cze 11, 2007 7:52 pm

5. :)21

Juz jestem Toba zmeczony... :roll:

Na 4H jedno, na 4HLc 2 (1 na przodzie i 1 na tyle). Ale to w specyficznej sytuacji. Po prostu masz wieksze szanse wyjechac na 4HLc niz na 4H. Ale za to w tej skrzyni na 4H mozesz jechac po przyczepnym podlozu, typu asfalt i nie powodujesz skrecajac niepotrzebnych naprezen. Aczkolwiek, jesli juz sie zakopales w piachu, to najwazniejszym z napedow beda Twoje miesnie. Swietnie wspolpracuja z lopata...

Off topic - mozesz uzywac opcji edytowania posta, nie musisz pisac dwoch obok siebie.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » pn cze 11, 2007 8:11 pm

to sorki ,, ernil '' myślałem że wciągnę paru przemądżałych kierowców i było by .. klawo Egon jak chole...'' a TY jesteś wyrywny ale i dodry .
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość