Czy uzywales opcji "szukaj"?
W skrzyni SuperSelect I:
2H - naped na os tylna
4H - naped na obie osie, rozdzial momentow 50/50
4HLc - naped na obie osie, rozdzial momentow 50/50, zablokowany centralny dyferencjal (centralny dyfer, centralny mechanizm roznicowy itp)
4LLc - naped na obie osie, rozdzial momentow 50/50, zablokowany centralny dyferencjal. Dodatkowo przelozenie jest zredukowane w reduktorze.
W dwoch ostatnich opcjach mozliwe jest, zaleznie od tego czy dane Pajero ma lub nie ma R/D Lock, zablokowanie tymze przyciskiem tylnego mechanizmu roznicowego w 100% tudziez (bardzo, ale to bardzo rzadko) przyciskiem F/D Lock (?) zablokowac dyfer przedni.
Ewentualnie moze byc jeszcze LSD w tylnym moscie (Limited Slip Differential), oczywiscie zamiast powyzszej blokady mostu.
Jesli chcesz obrazkowo to prosze na przyklad tutaj:
http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
Czy cos w tej kwestii jest jeszcze niezbyt jasne?