pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Eskapada » wt sie 21, 2007 2:11 pm

Jak w temacie - wątek do rozmów o wszytskim co związane jest z Mitusbishi. Tak mnie natchnęło jak Mroczy zamknął temat nowego kolegi – Trochę nam moderator sie bardziej porządkowy zrobił niż milicjant po 13 Grudnia :)21

Jak temat nie chwyci to sobie go Pan Moderator przeniesie do nieba dla bitow 8)
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

powa

Post autor: powa » wt sie 21, 2007 4:08 pm

:)2

to ja pierwszy

w papierach jest, że kąt pochylenia przedniego koła reguluje się za pomocą blaszek podkładanych pod mocowanie górnego wahacza(do ramy). Blaszki te mają 2 grubości i nie może ich być podłożonych więcej, niż chyba 4 sztuki.

A teraz pytanie: wybieram sie miśkiem na geometrie i nie wiem, czy mam se te blaszki kupić, czy dadzą mi, czy jak?

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » wt sie 21, 2007 4:58 pm

powa pisze::)2

to ja pierwszy

w papierach jest, że kąt pochylenia przedniego koła reguluje się za pomocą blaszek podkładanych pod mocowanie górnego wahacza(do ramy). Blaszki te mają 2 grubości i nie może ich być podłożonych więcej, niż chyba 4 sztuki.

A teraz pytanie: wybieram sie miśkiem na geometrie i nie wiem, czy mam se te blaszki kupić, czy dadzą mi, czy jak?

ja co prawda nie w miśku ale w terrano /ten sam patent przodu/ zakładałęm trochę rozszlifowane na przecięciu podkłądki sprężynujące które robią do dziś :)2
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » wt sie 21, 2007 5:11 pm

w profesjonalnym zakładzie powinni mieć . przynajmniej w gdańsku mają
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » wt sie 21, 2007 6:05 pm

@ Eskapada
owszem, zamknąłem temat, ale ile można pytać "na co patrzeć przed zakupem" oraz "witam, jestem Jasiek"
Jak w temacie - wątek do rozmów o wszytskim co związane jest z Mitusbishi
do tego jest cały dział Mitsubishi :)21 [/quote]

powa

Post autor: powa » wt sie 21, 2007 6:56 pm

Mroczny pisze:@ Eskapada
owszem, zamknąłem temat, ale ile można pytać "na co patrzeć przed zakupem" oraz "witam, jestem Jasiek"
Jak w temacie - wątek do rozmów o wszytskim co związane jest z Mitusbishi
do tego jest cały dział Mitsubishi :)21
[/quote]

żeby tylko nie wyszło, że będzie to jedyny topic bez kasztanów :)21

powa

Post autor: powa » wt sie 21, 2007 7:00 pm

a teraz ogłoszenie: czy ktoś wie, gdzie w krakowie lub okolicy można zrobić dobrze geometrie Miśkowi? obdzwoniłem kilka warsztatów i :-?

Awatar użytkownika
Fazi
Posty: 1578
Rejestracja: czw lut 14, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Rzeszów czyli N 50°05' E 21°55'

Post autor: Fazi » wt sie 21, 2007 7:26 pm

żeby nie było, że temat bez kasztanów 8) - Dobrze robią w Gdańsku bo mają podkładki regulacyjne :)21 :)21
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL ;-)

powa

Post autor: powa » wt sie 21, 2007 7:39 pm

Fazi pisze:żeby nie było, że temat bez kasztanów 8) - Dobrze robią w Gdańsku bo mają podkładki regulacyjne :)21 :)21
ja wiem, że tysia strzeliłeś, ale :P :)21

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » śr sie 22, 2007 7:55 am

powa pisze:a teraz ogłoszenie: czy ktoś wie, gdzie w krakowie lub okolicy można zrobić dobrze geometrie Miśkowi? obdzwoniłem kilka warsztatów i :-?


ul.Piastowska naprzeciw błoń obok tej prywatnej stacji benzynowej :)
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11900
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » śr sie 22, 2007 6:59 pm

Ja mam ten sam problem... i nie ma zakładu. Po wymianie "śrubek" :)21 w wahaczach górnych, łożysk, sworzni, końcówek drążków szkoda ruszać w teren bez regulacji.. A może w Lublinie znacie warsztat który to robi ?? :)23
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

powa

Post autor: powa » śr sie 22, 2007 7:15 pm

w Lublinie to nie wiem, ale słyszałem, że dobrze robią w Gdańsku i mają nawet ponoć podkładki regulacyjne :)21 :)21 :)21

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » śr sie 22, 2007 7:44 pm

wasze parchy do gdańska nie dojada a jak który dojedzie to po drodze powrotnej , znowu trzeba będzie ustawiać :)21
pozdrawiam Marek
offpoje team

powa

Post autor: powa » śr sie 22, 2007 11:39 pm

dlatego zastosujemy "Zestaw Turystyczny Parchero": czyli 2 miśki i laweta. Ja go w jedną on mnie w drugą powiezie :)21

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11900
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » czw sie 23, 2007 8:21 am

No i słusznie bo musi być sprawiedliwie - do Gdańska Ty pijesz - ja prowadzę , z powrotem odwrotnie :)21
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Humax
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob lip 14, 2007 5:23 pm

Post autor: Humax » czw sie 23, 2007 2:58 pm

Skoro temat o wszystkim to zadam tutaj pytanie, ponieważ po wyeliminowaniu jednej awarii w samochodzie, natrafiłem na kolejną. Wcześniej samochód słabo odpalał. Winowajcą był Akumulator.

Kolejnym problem jej to, że gdy wbijam kierunkowskaz to słychać (bodajże przerywacz kierunkowskazów) który tak syczy. Ogólnie słychać go i jest to denerwujące. Ma ktoś jakieś pomysły jak zlikwidować ten błąd ?
Pajero III 3.2 DID

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » sob sie 25, 2007 4:38 pm

skoro tutaj poruszyliscie temat zbieznosci to ja sie podlacze z pytaniem gdize na slasku (gornym) robia najlepiej zbieznosc i daja wlasne podkladki :) jakby mi ktos udzielil informacji to bylbym wdzieczny bo szkoda mi opon :)
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

powa

Post autor: powa » sob sie 25, 2007 5:00 pm

poreb pisze:skoro tutaj poruszyliscie temat zbieznosci to ja sie podlacze z pytaniem gdize na slasku (gornym) robia najlepiej zbieznosc i daja wlasne podkladki :) jakby mi ktos udzielil informacji to bylbym wdzieczny bo szkoda mi opon :)
na śląsku to nie wiem, ale... :)21

a tak poważniej: zbieżność robi się wkręcają/wykręcając końcówki drążka kierowniczego. Na każdej stronie w miśku masz 2 - jest między nimi coś, co się chyba rzymska śruba nazywa. Do tego jak widzisz nie trzeba podkładek. Zbieżność zrobią ci tam, gdzie robią zbieżność plaskaczom.

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » ndz sie 26, 2007 8:51 pm

no wlasnie i tu jest problem bo tam ggdzie juz bylem to nie robia mi bo mam za duze kola i im sie aparatura nie misci ;| dlatego sie pytam o jakis porzadney warsztat :)
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
slavomiros
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 24, 2007 6:48 pm
Lokalizacja: w-wa wola

Post autor: slavomiros » ndz sie 26, 2007 9:08 pm

Gdzie w Wawie lub okolicach kupić śruby, które mocują sprzęgiełka (łeb imbusowy, drobny gwint, klasa najlepiej wyższa niż 8.8 ). Na razie znalazłem tylko w Asmecie, ale 8.8 z łbem sześciokątnym.
Potrzebuję 1 (słownie: jednej) sztuki, chociaż najchętniej wymieniłbym wszystkie.
zakamuflowana opcja kielecka

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Cykada w Misku

Post autor: Misiek Cypr » pn sie 27, 2007 7:36 am

Zalozylem temacik ale bez odzewu, wiec moze Eskapada pomoze...

Moj Misiek cyka sobie w czasie jazdy jakims przekaznikiem z rejonu deski rozdzielczej przed pasazerem. Czasem czesciej, czasem mniej, jednak to stresujace jest.

Szukalem w opcji "Szukaj" ale czujnik od swiec zarowych juz wymieniony a swiece wlacza inny przekaznik pod maska, natomiast tego cholerstwa nie moge zlokalizowac.

Dodam ze ma to zwiazek z temperatura w komorze silnika, bo jak wisko robi to cyka, tzn silnik pow 2000rpm a na luzie cisza, niezaleznie od temperatury silnika, lub zewnetrznej.

Wisko raczej robi, bo temp stala, poziomo prawie, nawet w 40degC, przy jezdzie po gorach, wspinaczka na 2000m od zera przez 40 minut z klima na full mu nie robi, a potem graniami gora i dol, tez niewzruszona.

Czasami tylko jak sie zakopie i piluje podchodzi wskazniczek wyzej i klima juz tez nie robi na postoju wtedy, bo jej za cieplo w komorze silnika...

Co to moze byc za cholerstwo, przosze ladnie o pomoc.
Misiek z Miskiem z Limassol
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: Mariobros » pn sie 27, 2007 10:50 am

być może pada Ci "czasowstrzymywacz" od wycieraczek. Takie toto właśnie odłgłosy wydaje. Sprawdź, czy częstotliwość "tykania" pokrywa się z ruchami wycieraczek (oczywiście nie w pracy ciągłej lecz przerywanej). Jeśli tak.... to koszt takiego cudaka 200 zeta - albo 0 zeta, jeśli komuś to nie przeszkadza.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pn sie 27, 2007 11:21 am

niestety pudlo, bo to czasem cyka jakby sie kleil jakis stycznik, duzo szbciej.

Wlaczalem wycieraczki z przerwa i stycznik od nich jest ok, inaczej brzmi i jest gdzie indziej, to samo z tylna. Zagadke mem nadal, a nie moge wymacac, rozebralem pol deski i go nie widze!!! :evil:
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11900
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » pn sie 27, 2007 8:42 pm

Misiek - z prawej strony na grodzi po stronie pasażera masz taką skrzyneczkę w której jest kom i inne ustrojstwa i jest tam równiez takie "cóś" co strzela - słychać wyraźny przeskok jak w styczniku - problem znika jak sprawdzisz/wymienisz zespół bezpieczników przy aku - powinieneś mieć taką skrzynkę z trzema bezpiecznikami 100A, 60 lub 40 A i chyba 30A. Ja miałem to samo i po wymianie tych zjechanych bezpieczników temat zniknął. Może tez to masz...
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » wt sie 28, 2007 5:58 am

podlubie na pewno, dzieki tymczasem, napisze co znalazlem, ale o ta skrzynke chyba chodzi, tylko u mnie ona z lewej bo orginalna japonia, pod prad sie jezdzi
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości