Nowy prosi o pomoc ,Problem z Td5
Moderator: Jerry
Nowy prosi o pomoc ,Problem z Td5
Witam!
Miesiac temu osobiscie sprowadzilem disko Td5 z 2002r .110tys km z salonu w niemczech (ksiazka serwisowa faktury z serwisu ).Autko smigalo aż miło,po przejechaniu ok 5000km wracajac z urlopu zaczął słabnąć,nierówno pracować(brakowało mu mocy). Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pracował normalnie ale po przejechaniu paru kilometrów problem powracał.Przewertowałem dość dokładnie posty i znalazłem kilka podobnych objawów ale niechce nic sugerować.
Na koniec dodam ,ze paliwo raczej ok tankuje na firmowych stacjach a problem wystąpił jakieś 200km po ostatnim tankowaniu.
Prosze o jakieś sugestie .
Miesiac temu osobiscie sprowadzilem disko Td5 z 2002r .110tys km z salonu w niemczech (ksiazka serwisowa faktury z serwisu ).Autko smigalo aż miło,po przejechaniu ok 5000km wracajac z urlopu zaczął słabnąć,nierówno pracować(brakowało mu mocy). Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu pracował normalnie ale po przejechaniu paru kilometrów problem powracał.Przewertowałem dość dokładnie posty i znalazłem kilka podobnych objawów ale niechce nic sugerować.
Na koniec dodam ,ze paliwo raczej ok tankuje na firmowych stacjach a problem wystąpił jakieś 200km po ostatnim tankowaniu.
Prosze o jakieś sugestie .
Ostatnio zmieniony pn sie 27, 2007 9:01 pm przez Kwasiu, łącznie zmieniany 1 raz.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
prodżekt thunder

zagadnienie jest złożone i wielowątkowe.
wielowątkowość rozwija się zależnie od środków zaangażowanych...
to coś jak taki piętrowy epitet...np zamiast powiedzieć o kobiecie klabzdra można użyć określenia "wygląda jak smiercionośna sekretarka szatana z niemieckiego filmu porno"

nie ma łatwych odpowiedzi. są drogie lub bardzo drogie.
najtańsza to podpięcie się pod komputer i odczytanie błędów zapisanych w sterowniku...

zagadnienie jest złożone i wielowątkowe.
wielowątkowość rozwija się zależnie od środków zaangażowanych...
to coś jak taki piętrowy epitet...np zamiast powiedzieć o kobiecie klabzdra można użyć określenia "wygląda jak smiercionośna sekretarka szatana z niemieckiego filmu porno"

nie ma łatwych odpowiedzi. są drogie lub bardzo drogie.
najtańsza to podpięcie się pod komputer i odczytanie błędów zapisanych w sterowniku...
#noichuj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
poniekąd...LR_Olek pisze:to tak jak z zakupem akwarium....czesław&jarząbek pisze:nie ma podstępu.
jest przedział...
podpięcie [cena zależna od specyfiki rynku lokalnego]+przedział...od 700 do 12000
zaczynamy od 35zl i tak do konca mojej wybujalej wyobrazni
ale system akwarystyczny pasuje bardziej do freelanderów

#noichuj
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
taa te komputery
ja jak kiedyś pojechałem z płaskim do ASO na kompa bo samochód gasł po rozgrzaniu, to z kompa wyszło, że jest walnięty czujnik temperatury na przepływomierzu i dawaj szukanie przez długi czas nowego przepływomierza bo w ASO był okrutnie drogi.
I tak po dłuższym czasie fartem trafiłem do speca który stwierdził, że przyczyną jest zwalony moduł zapłonu, a i sam czujnik też wymienił choć był przepływomierz był niby nierozbieralny.
Jak mi powiedziano to niektóre kompy pokazują pierwszy błąd z brzega jaki zarejestrują, który nie koniecznie musi być przyczyną konkretnych problemów.
Ale jak to jest w LR to ja nie wiem.

ja jak kiedyś pojechałem z płaskim do ASO na kompa bo samochód gasł po rozgrzaniu, to z kompa wyszło, że jest walnięty czujnik temperatury na przepływomierzu i dawaj szukanie przez długi czas nowego przepływomierza bo w ASO był okrutnie drogi.
I tak po dłuższym czasie fartem trafiłem do speca który stwierdził, że przyczyną jest zwalony moduł zapłonu, a i sam czujnik też wymienił choć był przepływomierz był niby nierozbieralny.
Jak mi powiedziano to niektóre kompy pokazują pierwszy błąd z brzega jaki zarejestrują, który nie koniecznie musi być przyczyną konkretnych problemów.
Ale jak to jest w LR to ja nie wiem.

LR Rendzi stajla 

-
- Posty: 371
- Rejestracja: śr kwie 19, 2006 4:22 pm
- Lokalizacja: Bielsk Podl.
w LR komputer pokazuje tylko te najdroższe błędyTRAWOLT pisze:taa te komputery
ja jak kiedyś pojechałem z płaskim do ASO na kompa bo samochód gasł po rozgrzaniu, to z kompa wyszło, że jest walnięty czujnik temperatury na przepływomierzu i dawaj szukanie przez długi czas nowego przepływomierza bo w ASO był okrutnie drogi.
I tak po dłuższym czasie fartem trafiłem do speca który stwierdził, że przyczyną jest zwalony moduł zapłonu, a i sam czujnik też wymienił choć był przepływomierz był niby nierozbieralny.
Jak mi powiedziano to niektóre kompy pokazują pierwszy błąd z brzega jaki zarejestrują, który nie koniecznie musi być przyczyną konkretnych problemów.
Ale jak to jest w LR to ja nie wiem.

Y60 Dobinsons+3"
Obejrzyj!! "Nocna zmiana" na google.com
Obejrzyj!! "Nocna zmiana" na google.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości