Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
chermol

- Posty: 1107
- Rejestracja: śr lis 21, 2001 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: chermol » sob sty 03, 2009 1:24 pm
Igor909 pisze:Wchodzą 15-stki bez problemu do GU4
Zaciski są identyczne w każdym 3.0
nie każde Igorku, nie każde

zależy od konstrukcji felgi i odsadzenia
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » sob sty 03, 2009 11:46 pm
chermol pisze:
nie każde Igorku, nie każde

zależy od konstrukcji felgi i odsadzenia
... a może być Maćku
Przymierzałem dotza - 25
Ps. Fajne forum

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
lukels
-

- Posty: 225
- Rejestracja: czw lis 13, 2003 12:04 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: lukels » śr sty 07, 2009 1:50 pm
Ja załozyłem 15" ET-30, weszło bez problemów, zaciski są koło centymetra od felgi. Tyle, ze musiałem trochę pokombinować z nadkolami. 35" opony tarły z przodu.
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » śr sty 07, 2009 2:04 pm
Powinieneś podkręcić lekko ograniczniki skrętu

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
lukels
-

- Posty: 225
- Rejestracja: czw lis 13, 2003 12:04 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: lukels » pt sty 09, 2009 8:14 am
W sumie wystarczyło podgiąć nadkola po wewnętrznej stronie i trochę dalej przykręcić plastikową osłonę. (Jakieś 2 cm zyskałem w ten sposób). Nie trze wcale.
-
kubas1994
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:02 pm
Post
autor: kubas1994 » ndz mar 01, 2009 6:35 pm
Może mi ktoś podać przełożenie mostów w GR 4200 Benzyna
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » ndz mar 01, 2009 7:02 pm
kubas1994 pisze:Może mi ktoś podać przełożenie mostów w GR 4200 Benzyna
... o ile się nie mylę to 4.11
W manualu jest TB42s - 4.11

Ostatnio zmieniony ndz mar 01, 2009 7:16 pm przez
Igor V8, łącznie zmieniany 1 raz.
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » ndz mar 01, 2009 7:14 pm
TD42 - 4.11
TD42Ti - 3.90

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
kubas1994
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:02 pm
Post
autor: kubas1994 » ndz mar 01, 2009 7:31 pm
ale mi chodzi o 4.2 E
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » ndz mar 01, 2009 7:52 pm
kubas1994 pisze:ale mi chodzi o 4.2 E
4.11
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
kubas1994
- jestem tu nowy...

- Posty: 51
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:02 pm
Post
autor: kubas1994 » ndz mar 01, 2009 9:26 pm
Czyli wychodzi na to ,żę 4200 diesel ma takie same przełożenia co 4200 benzin
Dzięki @Igor909
pzdr
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » ndz mar 01, 2009 9:37 pm
kubas1994 pisze:Czyli wychodzi na to ,żę 4200 diesel ma takie same przełożenia co 4200 benzin
Dokładnie ... masz takie same przełożenia co 3.0 , TD42 , 4.2 D
... no chyba że już ktoś motał

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
lukels
-

- Posty: 225
- Rejestracja: czw lis 13, 2003 12:04 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: lukels » pn mar 02, 2009 8:59 am
Igor909 pisze:
Dokładnie ... masz takie same przełożenia co 3.0 , TD42 , 4.2 D
... no chyba że już ktoś motał

Z całym szacunkiem Igorku:
FINAL DRIVE RATIOS:
3.0 manual and auto 4.375:1.
4.2 manual 3.900:1.
4.8 manual 4.375 auto 3.545:1.
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » pn mar 02, 2009 9:07 am
lukels pisze:
Z całym szacunkiem Igorku:
FINAL DRIVE RATIOS:
3.0 manual 4.375:1.
4.11 manual .... automat 4.375
lukels pisze:4.2 manual 3.900:1.
Tak ale Ti ... 4.2 D - 4.11
lukels pisze:4.8 manual 4.375 auto 3.545:1.
W tym wypadku masz racje ... ale nic nie pisałem o 4.8

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
lukels
-

- Posty: 225
- Rejestracja: czw lis 13, 2003 12:04 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: lukels » pn mar 02, 2009 10:09 am
Napisałeś, że wszystkie maja takie same... a każdy ma inne.
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » pn mar 02, 2009 11:20 am
lukels pisze:Napisałeś, że wszystkie maja takie same... a każdy ma inne.
Przestudiuj manuala

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
mik

- Posty: 2077
- Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: mik » pn mar 02, 2009 7:21 pm
A nie jest Panowie tak:
TD42 manual - 4.11:1
TD42T manual - 3.9:1
Oczywiście dotyczy GU (Y61)
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » pn mar 02, 2009 7:36 pm
mik pisze:A nie jest Panowie tak:
TD42 manual - 4.11:1
TD42T manual - 3.9:1
Oczywiście dotyczy GU (Y61)
Tak napisałem
Igor909 pisze:TD42 - 4.11
TD42Ti - 3.90

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
mik

- Posty: 2077
- Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Post
autor: mik » pn mar 02, 2009 7:43 pm
Igor909 pisze:
Tak napisałem
No fakt, tak to jest jak sie czyta tylko ostatnie posty

-
kd
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 8:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Białołęka
Post
autor: kd » czw kwie 09, 2009 11:39 am
To może tu spróbuję
Witam
Przepraszam że się wtrancam, ale używa kotoś z Was przełożeń zwolnionych reduktora. Istnieją takie na stronie jednej z firm z południa Polski.
Jest to przełożenia 2.6, coprawda zysk jest tylko przy przłożeniach zredukowanych ale zawsze to coś biorąc pod uwagę cenę przekładni głównych.
Szukałem na forum ale niestety nie znalazłem.
PATROL GR
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » czw kwie 09, 2009 11:44 am
kd pisze:To może tu spróbuję

Istnieją takie na stronie jednej z firm z południa Polski.
Te same przełożenia są w sklepiku zakładowym
Skontaktuj się z
kuba@rajdy4x4.pl ... wszystko Ci wytłumaczy

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
kd
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 8:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Białołęka
Post
autor: kd » czw kwie 09, 2009 12:13 pm
Podobno nie te, tylko takie same ktoś inny robi. Chodzi o to czy porównywalna trwałość. Bo różnica w cenie istotna

PATROL GR
-
kd
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 8:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Białołęka
Post
autor: kd » czw kwie 09, 2009 9:12 pm
I co nikt takich nie ma

PATROL GR
-
lukels
-

- Posty: 225
- Rejestracja: czw lis 13, 2003 12:04 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: lukels » czw kwie 09, 2009 10:46 pm
Jaki sens takiej zabawki? Cały układ napędowy masz wtedy dalej przeciążony. Jedyna metoda przywrócenia standardowych obciążeń to zmiana przełożeń w mostach.
-
kd
- jestem tu nowy...

- Posty: 99
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 8:00 pm
- Lokalizacja: Warszawa/Białołęka
Post
autor: kd » pt kwie 10, 2009 10:59 am
Tak naprawdę to nie cały.
Odciąża się sprzęgło, które najbardziej cierpi, skrzynię biegów i wejście reduktora. Pozostaje obciążone wyście reduktora wał i przekładnia główna. W półosiach nic się nie zmienia. Dlatego też poszukuję użytkowników takiego rozwiązania, żeby zweryfikować jego sens.
To co pozostaje obciążone i tak jest w tym aucie dosyć mocne.
Niestety koszt wymiany przekładni głównych jest narazie dla mnie nie osiągalny a jednak zwolnienie auta jest konieczne.
Pozatym kilka postów wcześniej ktoś pisał, że zdaje się w okolicach Poznania wymieniał przełożenia za trochę mniejsze pieniądze i miał się pochwalić, ale nic nie napisał.
Pozdrawiam
PATROL GR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość