
Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Moderator: Albert_N
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Chyba o ta poduszke chodzi : http://skoda.autodoplnky.cz/skoda-120/s ... -s25063893 ,ale gdzie to u nas dostac?? U mnie w miescie powiedzieli ,ze nie maja 

Suzuki Samurai 1,8 - PARARAŃCZA - sprzedana
Suzuki Vitara Cabrio+2"
Escort Cabrio RS2000 i inne
Suzuki Vitara Cabrio+2"
Escort Cabrio RS2000 i inne
- apede
-
- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
- Kontaktowanie:
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
@seba wyrwales sie z kontekstu
juz dwie strony minely. Coraz berdziej sklaniam sie ku 6,5, mialbym zapas przelozenia na prawdziwe czolganie lub w przyszlosci wieksze kola.

loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Grzebie w katalogach intercarsu i też tego nie mogę wynaleźć ale popytam na dniach po sklepach u mnie w mieście.Seba350 pisze:Chyba o ta poduszke chodzi : http://skoda.autodoplnky.cz/skoda-120/s ... -s25063893 ,ale gdzie to u nas dostac?? U mnie w miescie powiedzieli ,ze nie maja
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Przypomnę stare niezajebliwe rozwiązanie:
Stare gumki albo polibusze z resorów plus śruby na przestrzał.
Działa do końca świata (i jeden dzień dłużej).
Stare gumki albo polibusze z resorów plus śruby na przestrzał.
Działa do końca świata (i jeden dzień dłużej).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
slavok , czemu w podpisie jako (tak sie przynajmniej domyslam) upgrade masz podane NKN (jak domyslam sie przeguby) 

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

- apede
-
- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
- Kontaktowanie:
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Jeszcze jedno pytanie - ten zestaw Trail Gear pasuje do kazdego reduktora? Tzn czy te koncowe santany z XXI wieku nie mialy jakichs zmian uniemozliwiajacych zalozenie wolnych trybikow?
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
miało być calimini+NKN taki zestaw...Zun pisze:slavok , czemu w podpisie jako (tak sie przynajmniej domyslam) upgrade masz podane NKN (jak domyslam sie przeguby)
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Aha .... tak sie pytam , bo ostatnio wyjelismy taki piekny , pekniety przegub NKN z naszego mostuslavok pisze:miało być calimini+NKN taki zestaw...Zun pisze:slavok , czemu w podpisie jako (tak sie przynajmniej domyslam) upgrade masz podane NKN (jak domyslam sie przeguby)


Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
bo jeździć trzeba umić
na pękające przeguby polecam zmniejszenie skrętu ogranicznikami. wkurza toto na zakrętach co prawda ale idzie się przyzwyczaić.

na pękające przeguby polecam zmniejszenie skrętu ogranicznikami. wkurza toto na zakrętach co prawda ale idzie się przyzwyczaić.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Ograniczniki sa wykrecone zupelniemaristez pisze:bo jeździć trzeba umić![]()
na pękające przeguby polecam zmniejszenie skrętu ogranicznikami. wkurza toto na zakrętach co prawda ale idzie się przyzwyczaić.

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
A gdzie w Samuraiu sa ograniczniki skretumaristez pisze:bo jeździć trzeba umić![]()
na pękające przeguby polecam zmniejszenie skrętu ogranicznikami. wkurza toto na zakrętach co prawda ale idzie się przyzwyczaić.


Miejsce na Twoją reklamę.
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Dwie z śrub którymi są przykręcane blaszki przytrzymujące filc na kuli są wyższe od innych - to są ogranicznikiszympro pisze:A gdzie w Samuraiu sa ograniczniki skretumaristez pisze:bo jeździć trzeba umić![]()
na pękające przeguby polecam zmniejszenie skrętu ogranicznikami. wkurza toto na zakrętach co prawda ale idzie się przyzwyczaić.![]()

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Hm, to u mnie chyba wszystkie cztery srubki byly takiej damej dlugosci, pewnie ktos sobie chcial zmniejszyc promien skretu 

Miejsce na Twoją reklamę.
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Moze sa wkrecone gdzie indziej. Oblukaj wszystkie sruby na blaszkach. Czasem ktos nie wie czemu jest dluzsza i jak przykreca z powrotem te blaszki to wkreca jak popadnieszympro pisze:Hm, to u mnie chyba wszystkie cztery srubki byly takiej damej dlugosci, pewnie ktos sobie chcial zmniejszyc promien skretu
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Nie wiem czy sprawa jest aktualna, ale chciałbym coś w tej sprawie powiedzieć:) Mam gościa co pracuje w sklepie z częściami samochodowymi i kiedyś dobierał mi poduszke do reduktora od jakiegoś volvo. W opisie było, że to poduszka silnika do volvo 340, dysponuję też numerem katalogowym firmy SCANDICAR: 51.0518. Kosztowało to śmieszne pieniądze, coś ok 40 zł ale to było 2 lata temu.Seba350 pisze:Odczego zastosowac poduszki do reduktora?? U Danielsa napisane jest ,ze skoda,ale jak pojde do sklepu i powiem ,ze chce do reduktora samuraia poduszki od skody to mnie raczej nie obsluza.
Od jakiej skody i ktorego jej elementu??
"Dadzą sobie radę, nie są z pierwszej łapanki. Oni nie mają 2k postów" 

- apede
-
- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
- Kontaktowanie:
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Wracajac do reduktorow... 6,5 juz dawno przyplynelo a tu karwa nie ma czasoprzestrzeni korzystnej zeby to zmotac. Kolega ma garaz zablokowany dwoma LR-zgliszczami (disco'90 i def po litewskiej Strazy Granicznej...) co nie wrozy szybkiego zwolnienia miejsca
. A tak btw to sie zalamalem przelozeniami w mostach: myslalem ze wg danielsa mam 3,727 a ostatnio zalatwilem sobie certyfikat zgodnosci swojego sztrucla i tam stoi ze 3,411 czy jakos tak. W coraz nowszych suzukach jakos coraz szybsze te mosty
Tym bardzie potrzeby wolny reduktor.


loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Nie histeryzujapede pisze:Wracajac do reduktorow... 6,5 juz dawno przyplynelo a tu karwa nie ma czasoprzestrzeni korzystnej zeby to zmotac. Kolega ma garaz zablokowany dwoma LR-zgliszczami (disco'90 i def po litewskiej Strazy Granicznej...) co nie wrozy szybkiego zwolnienia miejsca. A tak btw to sie zalamalem przelozeniami w mostach: myslalem ze wg danielsa mam 3,727 a ostatnio zalatwilem sobie certyfikat zgodnosci swojego sztrucla i tam stoi ze 3,411 czy jakos tak. W coraz nowszych suzukach jakos coraz szybsze te mosty
Tym bardzie potrzeby wolny reduktor.

Wsadzenie przełożeń to w 3 godziny na blacie w kuchni jak żona wyjdzie

Poza tym bardzo wolny reduktor do szybkich mostów to taki sobie pomysł...
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Taaaa pod warunkiem , że łożyska wyjdą jak ta lala i dobrze sie weźmiesz do szlifowania ścianki w środku w reduktorzeKostuch pisze:Nie histeryzujapede pisze:Wracajac do reduktorow... 6,5 juz dawno przyplynelo a tu karwa nie ma czasoprzestrzeni korzystnej zeby to zmotac. Kolega ma garaz zablokowany dwoma LR-zgliszczami (disco'90 i def po litewskiej Strazy Granicznej...) co nie wrozy szybkiego zwolnienia miejsca. A tak btw to sie zalamalem przelozeniami w mostach: myslalem ze wg danielsa mam 3,727 a ostatnio zalatwilem sobie certyfikat zgodnosci swojego sztrucla i tam stoi ze 3,411 czy jakos tak. W coraz nowszych suzukach jakos coraz szybsze te mosty
Tym bardzie potrzeby wolny reduktor.
![]()
Wsadzenie przełożeń to w 3 godziny na blacie w kuchni jak żona wyjdzie![]()
Poza tym bardzo wolny reduktor do szybkich mostów to taki sobie pomysł...

A 6,5 z przełożeniami 3,4 imho bedzie robic rewelacyjnie - tak w sam raz

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Zawsze można żonie wykupić weekend w spa i zostanie jeszcze czas, żeby porządnie oblać przeszczepZun pisze:Taaaa pod warunkiem , że łożyska wyjdą jak ta lala i dobrze sie weźmiesz do szlifowania ścianki w środku w reduktorzeKostuch pisze:Nie histeryzujapede pisze:Wracajac do reduktorow... 6,5 juz dawno przyplynelo a tu karwa nie ma czasoprzestrzeni korzystnej zeby to zmotac. Kolega ma garaz zablokowany dwoma LR-zgliszczami (disco'90 i def po litewskiej Strazy Granicznej...) co nie wrozy szybkiego zwolnienia miejsca. A tak btw to sie zalamalem przelozeniami w mostach: myslalem ze wg danielsa mam 3,727 a ostatnio zalatwilem sobie certyfikat zgodnosci swojego sztrucla i tam stoi ze 3,411 czy jakos tak. W coraz nowszych suzukach jakos coraz szybsze te mosty
Tym bardzie potrzeby wolny reduktor.
![]()
Wsadzenie przełożeń to w 3 godziny na blacie w kuchni jak żona wyjdzie![]()
Poza tym bardzo wolny reduktor do szybkich mostów to taki sobie pomysł...
A 6,5 z przełożeniami 3,4 imho bedzie robic rewelacyjnie - tak w sam raz

Nie chodziło mi o całkowite przełożenia układu 6,5x3,4 tylko fakt, że moment nie rozkłada się "równomiernie". Pierwsze skonają krzyżaki. Po ich wzmocnieniu pewnie atak.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Pierwsze obstawiam łapy reduktora.
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
Raczej łapa , ta wzdłuż co idzie. Ta druga raczej wytrzymuje. Właśnie w piątek ją prostowaliśmy i wzmacnialiśmy , bo się makaron z niej zrobiłMisiek Bielsko pisze:Pierwsze obstawiam łapy reduktora.

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
U mnie przy 4,16 po paru tys. km na reduktorze szlag trafił najpierw jedną, a zaraz wynikiem tego - drugą.
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
jedna sie skręca, druga za to pęka
było już u nas w klubie kilka przypadków że ta mniejsza pękła.

było już u nas w klubie kilka przypadków że ta mniejsza pękła.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Re: Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!
dokładnie
a, i ta dłuższa łapa skręca się nawet bez zmiany przełożeń na małych kołach

a, i ta dłuższa łapa skręca się nawet bez zmiany przełożeń na małych kołach

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość