Dyfry Detroit Truetrac

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: czesław&jarząbek » ndz paź 18, 2009 6:38 pm

zarejestrowałeś ten swój kontener na śmieci już?

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: tybero » ndz paź 18, 2009 6:43 pm

czesław&jarząbek pisze:zarejestrowałeś ten swój kontener na śmieci już?

:)21
oczywiscie,
nawet mi ac bedzie przyslugiwac, jak go wycenia i zaloze blokade skrzyni :)
choc nie udalo sie jako ciezarowy w US :(


ostatnie dni byly tragiczne (tzn nie dla mnie bo ja sie wygrzewam w ciepelku), ale zofia walczyla - 3 dni bez pradu, mokrego sniegu po kolana i kupa drzew na drogach....
za to budka sie sprawdzila - wojtek jezdzil...
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: czesław&jarząbek » ndz paź 18, 2009 6:46 pm

chyba nie było bardzo źle bo widziałem że była w fabryce jak zawsze.

a ciężarowość i tak psu w dupę od nowego roku znowu ma iść...
#noichuj

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: tybero » ndz paź 18, 2009 6:48 pm

czesław&jarząbek pisze:chyba nie było bardzo źle bo widziałem że była w fabryce jak zawsze.

a ciężarowość i tak psu w dupę od nowego roku znowu ma iść...
czwartek, piatek musiala wziasc urlop, wygladalo to dosc dramatycznie....
ale za to nauczyla sie uzywac siekiery i mowila ze chce zeby jej pokazac jak pile sie odpala :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: tybero » ndz paź 18, 2009 6:51 pm

zreszta jeszcze nawet dzisiaj droga asfaltowa przed osrodkiem rpm jest zamknieta, bo tyle drzew lezy...
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: czesław&jarząbek » ndz paź 18, 2009 6:52 pm

no.
jakieś podstawy bhp jej zapodaj bezwzględnie.

sąsiad na wsi se ostatnio stopę udupcył prawie...
#noichuj

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: tybero » ndz paź 18, 2009 6:54 pm

czesław&jarząbek pisze:no.
jakieś podstawy bhp jej zapodaj bezwzględnie.

sąsiad na wsi se ostatnio stopę udupcył prawie...
ja sam sie czasem obawiam, a jak widze jak to niektorzy tna i to "strefa" po ktorej moze nastapic odbicie...ufff
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: czesław&jarząbek » ndz paź 18, 2009 6:56 pm

rutyniarstwo zabija. na śmierć.
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: Galik » ndz paź 18, 2009 7:20 pm

jak już przy wycince jesteśmy :)21
Czesiu stosujesz jakieś ciuchy specjalne do pracy z pilarką? ja mam tylko hałer i rękawice ale się zastanawiam, czy czegoś nie nabyć bo ojciec zeznawał że na kaszubach nam pełno drzew połamało i wyrwało, więc z tydzień roboty mam w lesie...

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: tybero » ndz paź 18, 2009 7:23 pm

husqwarna ma ciuchy ktorych nie przetniesz pila....
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: czesław&jarząbek » ndz paź 18, 2009 7:28 pm

eee tam...

hałer-srałer

buciory mocne. i rękawice takie miałem z włókniną co łańcuch jest w stanie zatrzymać. ale gdzieś sie straciły. jak robiłem w jakimś syfie i dużo to używałem takiej siatkowej przyłbicy jak do wykaszarki ze słuchawkami. takie masz mieć szmaty żebyś sie ruszać mógł, żeby cie przed badylami atakującymi z nienacka chroniły, nie wkurwiały i nie powiewały bo je wiatrak przyciągnie :)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: Galik » ndz paź 18, 2009 7:32 pm

mam 2 pary takich rękawic, przyłbice do wykaszarki mam ale wolę srałer :)21
tylko się nad jakimiś spodniami zastanawiam, ale chyba zdrowy rozsądek i myślenie się liczy bardziej niż ciuch za zylion.
chcesz jechać ze mną? defender się przyda do jazdy po lasach :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: LR_Olek » ndz paź 18, 2009 7:34 pm

czesiek...jak juz jesteśmy przy wycince i ubraniach do niej,to jakie onuce do filcaków polecasz :)21

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: czesław&jarząbek » ndz paź 18, 2009 7:34 pm

nie.
lekarze mi zabronili się wysilać.
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: czesław&jarząbek » ndz paź 18, 2009 7:36 pm

LR_Olek pisze:czesiek...jak juz jesteśmy przy wycince i ubraniach do niej,to jakie onuce do filcaków polecasz :)21
czyste.
i nigdy cudze.
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: LR_Olek » ndz paź 18, 2009 7:46 pm

czesław&jarząbek pisze: lekarze mi zabronili się wysilać.
:)21

tak tak oczywisce

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: TRAWOLT » pn paź 19, 2009 11:56 am

jpi pisze:trutrak - cena około 1500
arb - wyższa cena - około około 3500, + przewody + sprężarka
coś Ci się z tymi różnicami w cenach pogieło: srutrak 385F, a arb 475 funciaków
przewody są w komplecie, w pudełeczku od blokady
kompresor 150F i możesz sobie dodatkowo kółka pompować :roll: :D
Wąż pisze:rzadko, bo rzadko, ale się z olem zgadzam pakowanie masy szepju w dyskotekę jest bezsensowne bo co byście nie robili to i tak zawsze będziecie tracić przez to krowiaste nadwozie... cóż może i dzięki niemu samochód ten odniósł sukces komercyjny, ale w terenie tylko przeszkadza
tak tak, lepiej zakupić serie i walczyć o zaszczytny tytuł "masta of druta" :)3
tybero pisze:teraz mam pojazd z dwoma normalnymi blokadami i roznica jest znaczaca, znaczy na plus - tyle ze glownie w jezdzie na wprost.
jesli trzeba brac zakrety i jednoczesnie walczyc z terenem to nie wyglada to rozowo - ciezko zrobic zakret za jednym razem, badz jest to nawet niemozliwe i wtedy stoisz, a jak juz stoisz to nie wiadomo czy ruszysz, albo masz za maly impet zeby sie gdzies tam wbic wyzej.

tak zle i tak niedobrze :)
idealnie byloby miec trutrack z mozliwoscia blokowania.
alternatywa prawie dobrego rozwiązania: tył 100%, centralny 100%, przód TC :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
yuni
 
 
Posty: 232
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 3:46 pm
Lokalizacja: Przebieczany

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: yuni » pn paź 19, 2009 1:54 pm

tybero pisze:teraz mam pojazd z dwoma normalnymi blokadami i roznica jest znaczaca, znaczy na plus - tyle ze glownie w jezdzie na wprost.
jesli trzeba brac zakrety i jednoczesnie walczyc z terenem to nie wyglada to rozowo - ciezko zrobic zakret za jednym razem, badz jest to nawet niemozliwe i wtedy stoisz, a jak juz stoisz to nie wiadomo czy ruszysz, albo masz za maly impet zeby sie gdzies tam wbic wyzej.

tak zle i tak niedobrze :)
idealnie byloby miec trutrack z mozliwoscia blokowania.
Trochę późna odpowiedź, ale zdaje się, że KAM oferuje LSD + blokada w jednym, załączana elektrycznie, czyli kompresor niepotrzebny. Do tego wzmacniane półośki itd. Można najpierw zamontować LSD, a blokadę później, tzn budowę ma to jakąś modularną :) Wydaje się to być dosyć ciekawym rozwiązaniem, ponoć się sprawdza.
Disco Romulus :)

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: tybero » pn paź 19, 2009 2:57 pm

ooo, to dobre moze byc.
tyle, ze to chyba u nich wycina sie dekiel gruchy i wstawia plastikowy.... :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
yuni
 
 
Posty: 232
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 3:46 pm
Lokalizacja: Przebieczany

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: yuni » pn paź 19, 2009 3:26 pm

tybero pisze:ooo, to dobre moze byc.
tyle, ze to chyba u nich wycina sie dekiel gruchy i wstawia plastikowy.... :)21
Tak było, ale teraz mają też dostępny metalowy - nie pamiętam czy aluminium, czy żeliwo. Tyle, że KAM twierdzi, że ich plastykowy dekiel dyfra jest wytrzymalszy niż oryginał LR.
Disco Romulus :)

Awatar użytkownika
STAWROS
 
 
Posty: 143
Rejestracja: wt lip 09, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kalisz

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: STAWROS » wt paź 20, 2009 8:47 pm

Firma ashcroft w dziale faq informuje iż dyfer na przód ma inny numer katalogowy niż dyfer na tył. Czy ktoś przerabiał ten temat ? http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/faq.html#a36
Paweł (STAWROS) Disco 200
Kalisz i okolice

Awatar użytkownika
tybero
Posty: 1950
Rejestracja: pn lut 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: brenna

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: tybero » wt paź 20, 2009 9:44 pm

numery sa rozne, bo sie slimaki w rozna strone kreca, ale....
bocian swego czasu pislal jak je obrocic.
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: kondziu » wt paź 20, 2009 9:52 pm

tu nie ma co przerabiać, przecież dyfer z przodu i z tyłu odwrotnie pracują więc mają odwrotnie bebechy, żeby np przód cały czas nie jechal na wstecznym. Srutraki są na przód i na tył ale można je przerobić wystarczy przełożyć odwrotnie bebechy na discoweb było pokazane jak koleś to zamienia
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
flintstone
Posty: 330
Rejestracja: czw paź 09, 2003 2:05 pm

Re: Dyfry Detroit Truetrac

Post autor: flintstone » śr paź 21, 2009 1:49 pm

10 minut roboty, o ile się to zrobi przed montażem :)21
Wystarczająco stary, by się nie znać na wszystkim...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości