- cewka
- kondensator
- kopułka
- palec
- ew. kompletny, wyregulowany aparat zap. gotowy do przełożenia
- komplet świec, ze 2 długie przewody WN
- pompa paliwa, pare m przewodu paliwowego (żeby mozna było zrobić dojście bezpośrednio do zbiornika)
- zaworek iglicowy, pływak (jak masz LPG można sobie powyższe darować)
- szczotkotrzymacz do alt.
- pasek klinowy
- tekstolitowe koło rozrządu
- szczotki, bendix i ew. aluminiowa główka rozrusznika
- krzyżak wału
- szczęka ham., sprężyna do szczęk
- warto też mieć jakiś patent do zaślepiania przewodów hamulcowych - wystarczy dobrać jakąś śrubkę z okrągłym łbem - można np. odciąć tył przy totalnej awarii cylinderka
zestaw można wydłużać bez końca - ale to bez sensu, bo i tak zepsuje się to, czego akurat nie masz
