skrzynia i reduktor
Moderator: Student
skrzynia i reduktor
koledzy mam maly problem.:a mianowicie gdy jade i dodam gazu i momentalnie puszcze to jak jade na 1 albo 3 to sama wyskakuje..nie wiem czy to typowe czy skrzynia do wymiany...(uaz silnik 2/4 disel mb).
i mam jeszcze jedno male pytanko czy nie lepsza byla by do tego silnika skrzynia orginalna z merca..czy oplaca sie wymieniac i jakie byly by roznice...jakie przerobki...itp
dziekuje wszystkim serdecznie za pomoc
i mam jeszcze jedno male pytanko czy nie lepsza byla by do tego silnika skrzynia orginalna z merca..czy oplaca sie wymieniac i jakie byly by roznice...jakie przerobki...itp
dziekuje wszystkim serdecznie za pomoc
Re: skrzynia i reduktor
MSZ skrzynia jest do roboty. A reduktor tez wyskakuje?
A co do oryginalnej skrzyni merca to jak Kolega ma zamiar dopiąć do niej UAZ-ową skrzynię redukcyjną?
A co do oryginalnej skrzyni merca to jak Kolega ma zamiar dopiąć do niej UAZ-ową skrzynię redukcyjną?
Re: skrzynia i reduktor
no reduktor tez czasem wyskoczy...no slyszalem ze podobno da sie to jakos zrobic ze skrzynia z mesia a reduktor z uaza...
ale jak wpakuje skrzynie z merca to bedzie jakas roznica w mocy czy cos..i czy duzo przerobki jest z tym...oplaca sie wogole
ale jak wpakuje skrzynie z merca to bedzie jakas roznica w mocy czy cos..i czy duzo przerobki jest z tym...oplaca sie wogole
- cowboy_3151
- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Re: skrzynia i reduktor
Poczytaj forum a zrozumiesz jak się to robiAdampio pisze: A co do oryginalnej skrzyni merca to jak Kolega ma zamiar dopiąć do niej UAZ-ową skrzynię redukcyjną?


Покладіть вашу надію на Бога, і не сидіти спиною до дверей
Uaz 469
Disco II TD5
Uaz 469
Disco II TD5
Re: skrzynia i reduktor
Tiaa, a "nie da się" to tylko parasola w dupie otworzyć?cowboy_3151 pisze:jest to w miarę proste

Jak ktoś lubi ciąć wałki skrzyni głównej, odrebnie je łozyskować i jeszcze motac do tego obżynka flansze to powodzenia

A @tkastelik-owi proponuje najpierw pogladac jak to wyglada w srodku:
http://www.uazbuka.ru/lib/cat31512/tcase1.htm
http://www.uazbuka.ru/lib/cat31512/gearbox2.htm
http://www.uazbuka.ru/lib/cat31512/gearbox3.htm
Jak go nie przerasta to niech najpierw sobie zreperuje oryginalną skrzynie
Re: skrzynia i reduktor
Oczywiście,że to lepszy układ:skrzynia oryginał merc plus krótki wałek i red od uaza.
Patent znany od zyliona lat,ale trochę pracy wymaga.No i cały zespół napedowy się wydłuża.
Patent znany od zyliona lat,ale trochę pracy wymaga.No i cały zespół napedowy się wydłuża.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Re: skrzynia i reduktor
No i nie ma siły jeździć,bo skrzynia mesia na szoskę zrobiona anie do gnoju 

Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice
Mechanik 100% blokady Zwolnice
Re: skrzynia i reduktor
Krzysio pisze:No i nie ma siły jeździć,bo skrzynia mesia na szoskę zrobiona anie do gnoju



Tu masz link do działu gdzie to jest opisane, patrz na samym dole strony. A jeździ tylko w "gnoju"

http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... 9&start=75
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: skrzynia i reduktor
Zgadza się że śmiga, ale przy mesiowej skrzyni i oponach 37x14 ma za dużą przepaść między 1 a 2 i............kupa.
Dla 300setki , przy jej obrotach(mówimy cały czas o terenie przez duże T) 1 za wolno, a 2 za szybko i nie ma siły.Piszę bo wiem, sam sprawdziłem . Podkreślam silnik igła
Dla 300setki , przy jej obrotach(mówimy cały czas o terenie przez duże T) 1 za wolno, a 2 za szybko i nie ma siły.Piszę bo wiem, sam sprawdziłem . Podkreślam silnik igła

Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice
Mechanik 100% blokady Zwolnice
Re: skrzynia i reduktor
Krzysio pisze:przy mesiowej skrzyni i oponach 37x14



Dobra, kończymy gadkę

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: skrzynia i reduktor
Teraz jeżdżę na 38,5x15x16 co prawda XJ-tem ale na mostach muscela 

Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice
Mechanik 100% blokady Zwolnice
Re: skrzynia i reduktor
I co niema chętnego do dyskusji
............... 





Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice
Mechanik 100% blokady Zwolnice
Re: skrzynia i reduktor
Posta usuwać nie będę
A prawda jest taka ,że młodzi terenowcy słuchają starszych kolegów ,którzy im ściemy wypisują .I później mówią że na forum to h...j nocuje i to co piszą to nie działa 


Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice
Mechanik 100% blokady Zwolnice
Re: skrzynia i reduktor
a ja robię na 50x33i na felgach 22"Krzysio pisze:Teraz jeżdżę na 38,5x15x16 co prawda XJ-tem ale na mostach muscela
wszyscy widzieli
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl
http://www.forum-gaz-uaz.pl
Re: skrzynia i reduktor
Dragstera robisz?Dasz się przejechac?Wałek pisze: a ja robię na 50x33i na felgach 22"
wszyscy widzieli
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Re: skrzynia i reduktor
carinus pisze:Dragstera robisz?Dasz się przejechac?Wałek pisze: a ja robię na 50x33i na felgach 22"
wszyscy widzieli
pewnie i to na uazowym reduktorze i na szybkich mostach

Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl
http://www.forum-gaz-uaz.pl
Re: skrzynia i reduktor
Wałek pisze:carinus pisze:Dragstera robisz?Dasz się przejechac?Wałek pisze: a ja robię na 50x33i na felgach 22"
wszyscy widzieli
pewnie i to na uazowym reduktorze i na szybkich mostach




Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości