skrzynia i reduktor

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

tkastelik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: pt lut 19, 2010 10:38 am

skrzynia i reduktor

Post autor: tkastelik » śr maja 12, 2010 10:09 pm

koledzy mam maly problem.:a mianowicie gdy jade i dodam gazu i momentalnie puszcze to jak jade na 1 albo 3 to sama wyskakuje..nie wiem czy to typowe czy skrzynia do wymiany...(uaz silnik 2/4 disel mb).

i mam jeszcze jedno male pytanko czy nie lepsza byla by do tego silnika skrzynia orginalna z merca..czy oplaca sie wymieniac i jakie byly by roznice...jakie przerobki...itp

dziekuje wszystkim serdecznie za pomoc

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Adampio » pt maja 14, 2010 10:17 pm

MSZ skrzynia jest do roboty. A reduktor tez wyskakuje?
A co do oryginalnej skrzyni merca to jak Kolega ma zamiar dopiąć do niej UAZ-ową skrzynię redukcyjną?

tkastelik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: pt lut 19, 2010 10:38 am

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: tkastelik » sob maja 15, 2010 7:57 am

no reduktor tez czasem wyskoczy...no slyszalem ze podobno da sie to jakos zrobic ze skrzynia z mesia a reduktor z uaza...
ale jak wpakuje skrzynie z merca to bedzie jakas roznica w mocy czy cos..i czy duzo przerobki jest z tym...oplaca sie wogole

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: cowboy_3151 » sob maja 15, 2010 12:36 pm

Adampio pisze: A co do oryginalnej skrzyni merca to jak Kolega ma zamiar dopiąć do niej UAZ-ową skrzynię redukcyjną?
Poczytaj forum a zrozumiesz jak się to robi :)21 jest to w miarę proste :lol:
Покладіть вашу надію на Бога, і не сидіти спиною до дверей
Uaz 469
Disco II TD5

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Adampio » sob maja 15, 2010 5:37 pm

cowboy_3151 pisze:jest to w miarę proste :lol:
Tiaa, a "nie da się" to tylko parasola w dupie otworzyć? :)21
Jak ktoś lubi ciąć wałki skrzyni głównej, odrebnie je łozyskować i jeszcze motac do tego obżynka flansze to powodzenia :o

A @tkastelik-owi proponuje najpierw pogladac jak to wyglada w srodku:
http://www.uazbuka.ru/lib/cat31512/tcase1.htm
http://www.uazbuka.ru/lib/cat31512/gearbox2.htm
http://www.uazbuka.ru/lib/cat31512/gearbox3.htm
Jak go nie przerasta to niech najpierw sobie zreperuje oryginalną skrzynie

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: vandall1 » sob maja 15, 2010 8:00 pm

Oczywiście,że to lepszy układ:skrzynia oryginał merc plus krótki wałek i red od uaza.
Patent znany od zyliona lat,ale trochę pracy wymaga.No i cały zespół napedowy się wydłuża.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Krzysio » wt maja 18, 2010 8:41 pm

No i nie ma siły jeździć,bo skrzynia mesia na szoskę zrobiona anie do gnoju :)21
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Balu-Balu » czw maja 20, 2010 4:20 pm

Krzysio pisze:No i nie ma siły jeździć,bo skrzynia mesia na szoskę zrobiona anie do gnoju :)21

:o :o Co Ty piszesz ??

Tu masz link do działu gdzie to jest opisane, patrz na samym dole strony. A jeździ tylko w "gnoju" :)21

http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... 9&start=75
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Krzysio » śr maja 26, 2010 11:22 pm

Zgadza się że śmiga, ale przy mesiowej skrzyni i oponach 37x14 ma za dużą przepaść między 1 a 2 i............kupa.
Dla 300setki , przy jej obrotach(mówimy cały czas o terenie przez duże T) 1 za wolno, a 2 za szybko i nie ma siły.Piszę bo wiem, sam sprawdziłem . Podkreślam silnik igła :)21
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Balu-Balu » czw maja 27, 2010 8:32 am

Krzysio pisze:przy mesiowej skrzyni i oponach 37x14



:o :)20 :)20

Dobra, kończymy gadkę :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Krzysio » czw maja 27, 2010 8:56 am

Teraz jeżdżę na 38,5x15x16 co prawda XJ-tem ale na mostach muscela :)21
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Krzysio » sob cze 05, 2010 4:34 pm

I co niema chętnego do dyskusji :)3
:)9 :)9 :)9 ............... :)21
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Awatar użytkownika
Krzysio
Posty: 324
Rejestracja: śr lut 20, 2008 4:31 pm
Lokalizacja: Karczew

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Krzysio » sob cze 05, 2010 4:42 pm

Posta usuwać nie będę :D A prawda jest taka ,że młodzi terenowcy słuchają starszych kolegów ,którzy im ściemy wypisują .I później mówią że na forum to h...j nocuje i to co piszą to nie działa :wink:
Jeep Cheeroke 4.0L
Mechanik 100% blokady Zwolnice

Wałek
 
 
Posty: 857
Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Wałek » sob cze 05, 2010 8:33 pm

Krzysio pisze:Teraz jeżdżę na 38,5x15x16 co prawda XJ-tem ale na mostach muscela :)21
a ja robię na 50x33i na felgach 22"
wszyscy widzieli
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: carinus » ndz cze 06, 2010 12:12 pm

Wałek pisze: a ja robię na 50x33i na felgach 22"
wszyscy widzieli
Dragstera robisz?Dasz się przejechac?
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Wałek
 
 
Posty: 857
Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Wałek » ndz cze 06, 2010 9:48 pm

carinus pisze:
Wałek pisze: a ja robię na 50x33i na felgach 22"
wszyscy widzieli
Dragstera robisz?Dasz się przejechac?

pewnie i to na uazowym reduktorze i na szybkich mostach :wink:
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: skrzynia i reduktor

Post autor: Balu-Balu » pn cze 07, 2010 8:37 am

Wałek pisze:
carinus pisze:
Wałek pisze: a ja robię na 50x33i na felgach 22"
wszyscy widzieli
Dragstera robisz?Dasz się przejechac?

pewnie i to na uazowym reduktorze i na szybkich mostach :wink:

:)2 :)2 :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości