a powiedz mi kolego anatol czy może być tak że jakiś baran zaślepił kiedyś te otwory o których wspomniałeś i używał go na wolnossącym osprzęcieanatol pisze:rd28 nie ma otworu na powrót oleju z turbiny i drugiego otworu na wodę do chłodzenia , zaraz nad korkiem spustowym , zasilanie jest tylko do vacumpompy , a td jest trójnik do vacum i do turba .

bo jeśli dobrze Cie zrozumiałem to RD28 wogóle nie posiadał tych dziur w bloku..

może po krótce streszczę do czego zmierzam,
w moim parchu jest teoretycznie 2.8 bez turbo z tym że pompa wtryskowa jest od rd28t i tak na srednich obrotach przygrywają wtryski jakby miał zapłon za wczesny(dodam że wtryski po sprawdzeniu u pompiarza i są ok)
zapłonem kręciłem i nić to nie zmieniło więc źle ustawiony nie był.
i tak sobie od jakiegoś czasu kminię, bo w temacie patrola jestem dość świeży, czy czasem ktoś turba nie zarżnął i nie władował kolektorów od wersji bez turbo i tak sobie jeździł.mam go co prawda ponad pół roku ale brak mocy zaczął mnie wkur...ć.

na dole bloku powyżej tego węża co z vacum wraca do michy jest taka jakby duża śruba wkręcona w blok więc jakby po powrocie z turba.
nad tym korkiem spustowym wody tez coś zmacałem jakby tez zaślepka..
sprawdzałem po ciemku więc pewien nie jestem .
jutro za widoku jeszcze się upwenie.
jakbyś mógł napisz co o tym myślisz
jeśli ktoś jeszcze ma wiedzę na ten temat podzielcie się
