Wiskoza w UAZie

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Wiskoza w UAZie

Post autor: Bartmann » pt sty 06, 2006 10:50 pm

Czy ktos próbował, czy ma sens i czy sie da załozyć wentylator ze sprzegłem wiskotycznym w UAZie???
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt sty 06, 2006 10:52 pm

Da od lublina tylko po jaką cholerę
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pt sty 06, 2006 10:56 pm

Ciągle krecące się śmigło jak dla mnie stwarza parę problemów:
- schładza silnik nawet jak nie trzeba
- powoduje rozbryzgi błota i wody podczas brodzenia
- powoduje opory podczas głębszej przeprawy wodnej
Wiskoza własnie wydaje sie łatwa do adaptacji...ale czy rozwiąże problemy. Nie wiem dlatego pytam też o sens.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » pt sty 06, 2006 11:35 pm

wiskoza nie rozwiaze problemów. zdemontuj orginalny i zamontuj elektryczny. obojętnie jaki byle tani i wydajny( łada?)
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob sty 07, 2006 12:11 am

Bartmann pisze:Ciągle krecące się śmigło jak dla mnie stwarza parę problemów:
- schładza silnik nawet jak nie trzeba
- powoduje rozbryzgi błota i wody podczas brodzenia
- powoduje opory podczas głębszej przeprawy wodnej
Wiskoza własnie wydaje sie łatwa do adaptacji...ale czy rozwiąże problemy. Nie wiem dlatego pytam też o sens.
To wjedź rozgrzaną wiskozą do wody a jeszcze lepiej w błoto :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » sob sty 07, 2006 8:45 am

Ok czyli wiskoza bez sensu. Montować elektyka czyli (czy) najlepiej zmienić też chłodnicę.... ta uazowa wydaje się pioruńsko solidna szkoda jej.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Pierug 13
Posty: 340
Rejestracja: czw mar 24, 2005 3:29 pm
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Pierug 13 » sob sty 07, 2006 9:27 am

Chłodnicę zostaw nie ma lepszej tylko elektryka na wyłącznik załuz że by przed wjazdem do wody go wyłączyć. :D
~ 4x4 Tczew ~

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob sty 07, 2006 9:34 am

załoz elektyka na czujnik plus dodatkowy wyłacznik i bedzie lux :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob sty 07, 2006 10:36 am

Wiskoza - tak jak Klucz13 pisal- nie lubi wody, blota i szybko ci padnie w takich warunkach. Najlepiej tak jak chlopaki radza elektrowentylator + czujnik z poloneza :lol: tylko zalatw sobie jeszcze jakas stara chlodnice z poloneza i wytnij z niej tuleje z gwintem w ktora wkrecasz czujnik - a potem duuuuuza kolba i lutowanie (palnikiem nie polecam !! ) bo rozszczelnisz chlodnice 8)
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » sob sty 07, 2006 5:06 pm

elektrowentylator, oczywiście ! tylko wyłącznik trochę problematyczny ;zapomnisz włączyć żle,zapomnisz wyłączyć ...też żle !! najlepiej jak byś trochę pokombinował ,a mianowicie całe ustrojstwo zmontować na automacie ...tzn elektrowentylator sterowany czujnikiem 85/92 stopnie (nie za gorącym!)i dodatkowo w układ wyłącznik ręczny(pstryczek)który wyłączał byś tylko podczas przeprawy :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » sob sty 07, 2006 8:21 pm

A jakby ten czujnik (włącznik) wmotać na jakimś króćciu wmotanym z kolei w rozcietą na dwa rurą przepływową?? Czy tam odczyt temperatury może być zły??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » sob sty 07, 2006 8:52 pm

ja mam taki myk zrobiony w tuleji i czujnik od poldka :lol: :lol: :lol: podobna tuleje tez zrobiłem do jeepa a czujnik jeepa jako zapasowy
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » sob sty 07, 2006 9:09 pm

Czyli....to może być ok??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » sob sty 07, 2006 10:15 pm

Nie moze tylko bedzie tez ok - wiele aut ma wlasnie tak zainstalowane czyjniki np. wolksvageny, ople
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Post autor: tomek4x4 » ndz sty 08, 2006 10:34 am

tomekuaz pisze:wiskoza nie rozwiaze problemów. zdemontuj orginalny i zamontuj elektryczny. obojętnie jaki byle tani i wydajny( łada?)
...apropo wentylatora elektrycznego to zastanawiałam sie czy wyrobi w upalne dni w terenie.Jeśli już to może przynajmniej dwa takie elektryki? Tylko od czego by takie cos pasowalo? I gdzie lepiej zamontować przed chłodnica czy za? Od strony silnika na jeden duży wentylator może byc zaciasno,wiec chyba jakieś dwa mniejsze. Jak ktoś ma zamontowane juz w UAZie to proszę o podpowiedź. Zgóry dzięki! POZDRAWIAM!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz sty 08, 2006 7:50 pm

Termowłacznik dajemy z poldasa wstawiony w kawałek rury stalowej wstawionej z kolei w przecięty wąż wodny /nie demolujemy chłodnicy/.
Włacznik ten steruje przekaznikiem załączającym wentylator-bezposrednio jak bedzie,to szlag go raz dwa trafi.
Równolegle z nim dajemy pstryczek w srodku.
Wentylator jak mamy z tunelem-to jest on zachłodnicowy.Oryginał bym w tym przypadku wywalił.
Wentylator przedchłodnicowy skoliduje się z żaluzją i chłodn oleju /chyba,że to wywalimy/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » ndz sty 08, 2006 7:59 pm

Czy tam odczyt temperatury może być zły
..tak minimalna różnica jest bez znaczenia.....
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » ndz sty 08, 2006 8:11 pm

To tak zrobię...ale dziś mnie uaz wku....ł. I chyba w końcu go sprzedam:(:(:( :evil: :evil:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
tomekuaz
 
 
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: tomekuaz » ndz sty 08, 2006 10:41 pm

do tomek 4x4
nie mam orginalnego silnika więc nie powiem ci dokładnie. u siebie mam wentylator od dukato czy punto i on wystarcza w najwiekse upały. zamontowałem go ze względu na to ze jest w miare płaski i miesli sie między chłodnicą a silnikiem.
pozdrawiam
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pn sty 09, 2006 3:18 pm

I ch..... wystawiłem na Allegro...zobaczymy ile rynek da a jak nie da ile trza to zostaje:) Jak narazie zdołowało mnie parę mail'i typu. Daję 2000 i zabieram:):):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » pn sty 09, 2006 3:30 pm

eh.. a jeszcze 2-3 tygodnie temu taki zadowolony byl :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: Bartmann » pn sty 09, 2006 3:39 pm

Spoko testuję rynek.....
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Mieszko
 
 
Posty: 182
Rejestracja: sob lut 05, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Mieszko » pn sty 09, 2006 4:40 pm

vandall1 pisze:Termowłacznik dajemy z poldasa wstawiony w kawałek rury stalowej wstawionej z kolei w przecięty wąż wodny /nie demolujemy chłodnicy/.
Włacznik ten steruje przekaznikiem załączającym wentylator-bezposrednio jak bedzie,to szlag go raz dwa trafi.
Równolegle z nim dajemy pstryczek w srodku.
Wentylator jak mamy z tunelem-to jest on zachłodnicowy.Oryginał bym w tym przypadku wywalił.
Wentylator przedchłodnicowy skoliduje się z żaluzją i chłodn oleju /chyba,że to wywalimy/.
Ja bym oryginała nie wywalał, tylko zapakował do schowka na czarna godzine.....
W razie czego szybka operacja i mamy witraczek
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"

Awatar użytkownika
KUbutek
Posty: 583
Rejestracja: śr wrz 07, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: KUbutek » pn sty 09, 2006 8:34 pm

Bartmann pisze:Spoko testuję rynek.....
Te desperat co tam koń_binujesz ??
Napisałeś powieść :lol:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=80907335

Awatar użytkownika
faziuaz
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: śr lis 16, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: przemysl
Kontaktowanie:

Post autor: faziuaz » pn sty 09, 2006 8:35 pm

Jak narazie zdołowało mnie parę mail'i typu. Daję 2000 i zabieram:)
ja daję całe trzy koła (3000pln) :)2
gg9363735 potrafię odbudować każdego uaza na podstawie kodu DNA

www.mudmasters-4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości