Wiskoza w UAZie
Moderator: Student
Wiskoza w UAZie
Czy ktos próbował, czy ma sens i czy sie da załozyć wentylator ze sprzegłem wiskotycznym w UAZie???
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Ciągle krecące się śmigło jak dla mnie stwarza parę problemów:
- schładza silnik nawet jak nie trzeba
- powoduje rozbryzgi błota i wody podczas brodzenia
- powoduje opory podczas głębszej przeprawy wodnej
Wiskoza własnie wydaje sie łatwa do adaptacji...ale czy rozwiąże problemy. Nie wiem dlatego pytam też o sens.
- schładza silnik nawet jak nie trzeba
- powoduje rozbryzgi błota i wody podczas brodzenia
- powoduje opory podczas głębszej przeprawy wodnej
Wiskoza własnie wydaje sie łatwa do adaptacji...ale czy rozwiąże problemy. Nie wiem dlatego pytam też o sens.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
To wjedź rozgrzaną wiskozą do wody a jeszcze lepiej w błotoBartmann pisze:Ciągle krecące się śmigło jak dla mnie stwarza parę problemów:
- schładza silnik nawet jak nie trzeba
- powoduje rozbryzgi błota i wody podczas brodzenia
- powoduje opory podczas głębszej przeprawy wodnej
Wiskoza własnie wydaje sie łatwa do adaptacji...ale czy rozwiąże problemy. Nie wiem dlatego pytam też o sens.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Ok czyli wiskoza bez sensu. Montować elektyka czyli (czy) najlepiej zmienić też chłodnicę.... ta uazowa wydaje się pioruńsko solidna szkoda jej.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Wiskoza - tak jak Klucz13 pisal- nie lubi wody, blota i szybko ci padnie w takich warunkach. Najlepiej tak jak chlopaki radza elektrowentylator + czujnik z poloneza
tylko zalatw sobie jeszcze jakas stara chlodnice z poloneza i wytnij z niej tuleje z gwintem w ktora wkrecasz czujnik - a potem duuuuuza kolba i lutowanie (palnikiem nie polecam
) bo rozszczelnisz chlodnice 



UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
elektrowentylator, oczywiście ! tylko wyłącznik trochę problematyczny ;zapomnisz włączyć żle,zapomnisz wyłączyć ...też żle
najlepiej jak byś trochę pokombinował ,a mianowicie całe ustrojstwo zmontować na automacie ...tzn elektrowentylator sterowany czujnikiem 85/92 stopnie (nie za gorącym!)i dodatkowo w układ wyłącznik ręczny(pstryczek)który wyłączał byś tylko podczas przeprawy 


A jakby ten czujnik (włącznik) wmotać na jakimś króćciu wmotanym z kolei w rozcietą na dwa rurą przepływową?? Czy tam odczyt temperatury może być zły??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
...apropo wentylatora elektrycznego to zastanawiałam sie czy wyrobi w upalne dni w terenie.Jeśli już to może przynajmniej dwa takie elektryki? Tylko od czego by takie cos pasowalo? I gdzie lepiej zamontować przed chłodnica czy za? Od strony silnika na jeden duży wentylator może byc zaciasno,wiec chyba jakieś dwa mniejsze. Jak ktoś ma zamontowane juz w UAZie to proszę o podpowiedź. Zgóry dzięki! POZDRAWIAM!tomekuaz pisze:wiskoza nie rozwiaze problemów. zdemontuj orginalny i zamontuj elektryczny. obojętnie jaki byle tani i wydajny( łada?)
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
Termowłacznik dajemy z poldasa wstawiony w kawałek rury stalowej wstawionej z kolei w przecięty wąż wodny /nie demolujemy chłodnicy/.
Włacznik ten steruje przekaznikiem załączającym wentylator-bezposrednio jak bedzie,to szlag go raz dwa trafi.
Równolegle z nim dajemy pstryczek w srodku.
Wentylator jak mamy z tunelem-to jest on zachłodnicowy.Oryginał bym w tym przypadku wywalił.
Wentylator przedchłodnicowy skoliduje się z żaluzją i chłodn oleju /chyba,że to wywalimy/.
Włacznik ten steruje przekaznikiem załączającym wentylator-bezposrednio jak bedzie,to szlag go raz dwa trafi.
Równolegle z nim dajemy pstryczek w srodku.
Wentylator jak mamy z tunelem-to jest on zachłodnicowy.Oryginał bym w tym przypadku wywalił.
Wentylator przedchłodnicowy skoliduje się z żaluzją i chłodn oleju /chyba,że to wywalimy/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
To tak zrobię...ale dziś mnie uaz wku....ł. I chyba w końcu go sprzedam:(:(:(



http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
I ch..... wystawiłem na Allegro...zobaczymy ile rynek da a jak nie da ile trza to zostaje:) Jak narazie zdołowało mnie parę mail'i typu. Daję 2000 i zabieram:):):)
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Ja bym oryginała nie wywalał, tylko zapakował do schowka na czarna godzine.....vandall1 pisze:Termowłacznik dajemy z poldasa wstawiony w kawałek rury stalowej wstawionej z kolei w przecięty wąż wodny /nie demolujemy chłodnicy/.
Włacznik ten steruje przekaznikiem załączającym wentylator-bezposrednio jak bedzie,to szlag go raz dwa trafi.
Równolegle z nim dajemy pstryczek w srodku.
Wentylator jak mamy z tunelem-to jest on zachłodnicowy.Oryginał bym w tym przypadku wywalił.
Wentylator przedchłodnicowy skoliduje się z żaluzją i chłodn oleju /chyba,że to wywalimy/.
W razie czego szybka operacja i mamy witraczek
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"
Te desperat co tam koń_binujeszBartmann pisze:Spoko testuję rynek.....

Napisałeś powieść

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=80907335
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość