chyba, że coś mi umknęłoMroczny pisze:Sygma - no jak nie?
LAND CRUISER 3.0TD J95, 1998-99 - garść informacji
Moderator: Mroczny
Re: LAND CRUISER 3.0TD J95, 1998-99 - garść informacji
Re: LAND CRUISER 3.0TD J95, 1998-99 - garść informacji
no i znajomy kupił dokładnie tą: http://otomoto.pl/toyota-land-cruiser-j ... 83928.html
pierwsze wrażenie: fajna ale nie jedzie
pierwsze wrażenie: fajna ale nie jedzie

Re: LAND CRUISER 3.0TD J95, 1998-99 - garść informacji
pisałem - d4d tylko i tylko manual
tam nie ma dwumasy
tam nie ma dwumasy

Re: LAND CRUISER 3.0TD J95, 1998-99 - garść informacji
Witam
Tylko taka albo siaka, nie jedzie, psuje się itp., a może 500 koni a może więcej, może d4d a może nie itd. - ludzie co za różnica, jadąc na wakacje nigdzie mi się nie śpieszy i mam gdzieś ile mam koni pod maską, w totalną gemelę się nie pcham więc mam gdzieś czy zmieszczą mi się 37 calowe simexy czy nie, tylko manual - a niby dlaczego nie automat ?
Jak kto chce upalać to niech buduje zmotę z V8 a jak jeździć na bliższe i dalsze wycieczki to niech kupi obojętnie jakie auto 4x4 byle by nie było totalnie zamęczone i niech jeździ a nie gada.
Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie.
Tylko taka albo siaka, nie jedzie, psuje się itp., a może 500 koni a może więcej, może d4d a może nie itd. - ludzie co za różnica, jadąc na wakacje nigdzie mi się nie śpieszy i mam gdzieś ile mam koni pod maską, w totalną gemelę się nie pcham więc mam gdzieś czy zmieszczą mi się 37 calowe simexy czy nie, tylko manual - a niby dlaczego nie automat ?
Jak kto chce upalać to niech buduje zmotę z V8 a jak jeździć na bliższe i dalsze wycieczki to niech kupi obojętnie jakie auto 4x4 byle by nie było totalnie zamęczone i niech jeździ a nie gada.
Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie.
Re: LAND CRUISER 3.0TD J95, 1998-99 - garść informacji
.. a przyszło Ci do głowy w tym całym wywodzie, że są jeszcze inne zastosowania samochodu i, że właśnie dla tych innych też się kupuje auta ?
Re: LAND CRUISER 3.0TD J95, 1998-99 - garść informacji
albo lubię zwyczajnie jak auto lepiej jedzie.. Zmulaczami się dość najeździłem. Przygodę życia odbębniłem dzipem 2.1d.
Jak chłop pyta to się doradza jak umie
no

Jak chłop pyta to się doradza jak umie
no

Re: LAND CRUISER 3.0TD J95, 1998-99 - garść informacji
Ostatnio takiego automata ciągłem na sznurku do zakładu napraw automatów - silnik chodzi, a samochód nie jedzie.


-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: LAND CRUISER 3.0TD J95, 1998-99 - garść informacji
Toyota ma idiotoodporne automaty - ale nie są to te z J9 ...
W części modeli J8 były stosowane skrzynie w całości sterowane hydraulicznie - gdzie elektryka była tylko do wskaźnika na desce pozycji nastawnika. Te skrzynie mogły przestać jechać dopiero jak całkiem olej straciły ...
W J9 jest A343F, ale w dwóch wersjach - silniki 1KZ miały wersję sterowaną linką, i tam większość funkcji była realizowana hydraulicznie, natomiast 1KD miały skrzynkę w całości sterowaną elektronicznie. I w niej - jak komp stwierdzi, że coś mu nie pasuje - nigdzie nie pojedziesz ...

W części modeli J8 były stosowane skrzynie w całości sterowane hydraulicznie - gdzie elektryka była tylko do wskaźnika na desce pozycji nastawnika. Te skrzynie mogły przestać jechać dopiero jak całkiem olej straciły ...

W J9 jest A343F, ale w dwóch wersjach - silniki 1KZ miały wersję sterowaną linką, i tam większość funkcji była realizowana hydraulicznie, natomiast 1KD miały skrzynkę w całości sterowaną elektronicznie. I w niej - jak komp stwierdzi, że coś mu nie pasuje - nigdzie nie pojedziesz ...

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: LAND CRUISER 3.0TD J95, 1998-99 - garść informacji
automaty z tych wiekszych toyot tez zdaje sie maja pewnien limit w porownaniu z manualnymi skrzyniami.
w zeszlym tyg. bylem w warsztacie specjalizujacym sie w naprawach skrzyn do toyot 4x4. Na 10 LC stojacych do naprawy, 6 bylo automatami z poczatkowych faz produkcji J100 i dwie automatyczne J9 z przebiegiem ponad 400 tys.
w zeszlym tyg. bylem w warsztacie specjalizujacym sie w naprawach skrzyn do toyot 4x4. Na 10 LC stojacych do naprawy, 6 bylo automatami z poczatkowych faz produkcji J100 i dwie automatyczne J9 z przebiegiem ponad 400 tys.

HZJ80 (97) --> FZJ100 (98) --> FZJ100 (06) -->FZJ76 (08)
-
-
- Posty: 16166
- Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
- Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Re: LAND CRUISER 3.0TD J95, 1998-99 - garść informacji
Te całkiem hydrauliczne to było tylko J8. J100 już były sterowane elektronicznie - acz mechanika tych skrzyń jest w zasadzie identyczna.
Tyle, że jak się nie zmienia oleju przez pół miliona czy więcej kilosów ...
Tyle, że jak się nie zmienia oleju przez pół miliona czy więcej kilosów ...

w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości