LIFT WJ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: LIFT WJ

Post autor: Mroczny » pt maja 23, 2014 5:57 pm

i oryginalne, 10 letnie amory
:)21

a to niestety częsta praktyka. I bezzasadna bo akurat do dzipa tanie wszystko jak barszcz

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: Sygma » pt maja 23, 2014 6:10 pm

ja wiem czy takie tanie ?
jak kupujesz tani zamiennik (np. Crown).. to jest może i tanio... ale jakość jest niestety gówniana

jak kupisz coś markowego/oryginalnego (np. Mopar) to nie jest tanio
ale tez nie jest jakoś przesadnie drogo

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: LIFT WJ

Post autor: Mroczny » pt maja 23, 2014 8:21 pm

Wiesz. Przy tujocie to wszystko jest ekstremalnie tanie

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16839
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: LIFT WJ

Post autor: Kabal » pt maja 23, 2014 8:34 pm

Mroczny pisze:Wiesz. Przy tujocie to wszystko jest ekstremalnie tanie
Jeszcze zostaje G, żeby się konkretnie upodlić :)21
Coby nie mówić, w przypadku terenówek wszystko może być co najwyżej relatywnie tanio :wink:
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: LIFT WJ

Post autor: Mroczny » pt maja 23, 2014 8:37 pm

lr urzeka cenami. W sensie stary lr. Jak do nowszych to nie mam pojęcia

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16839
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: LIFT WJ

Post autor: Kabal » pt maja 23, 2014 8:56 pm

Mroczny pisze:lr urzeka cenami. W sensie stary lr. Jak do nowszych to nie mam pojęcia
Jakoś nie potrafię dorosnąć do własnego. Ale następny trup to bardzo możliwe DiscoII, chyba, że zacznę się starzeć jeszcze szybciej (i stosownie do wieku bogacić...) i od razu przeskoczę na level camper4x4 :)21
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: LIFT WJ

Post autor: Aśka&Kuba » pt maja 23, 2014 11:24 pm

w pospringu możesz zrobić sprężyny na wymiar i sam zdecydujesz czy ma być komfortowo czy sztywno wyjdą trochę drożej niż podkładki a będzie dużo lepiej

czasami trzeba pokombinować np. kupić oryginalny krzyżaka VW LT który jest 10 razy lepszy niż spicer i dużo tańszy. Nie wszystko co ma firmowy lub tuningowy znaczek i ma fajne naklejki jest super jakości choć tak wmawiają wam ludzie którzy tymi częściami handlują i z tego żyją np. z konkurencyjnego forum :)21
NO I JEST RZOPA

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: LIFT WJ

Post autor: Mroczny » sob maja 24, 2014 8:01 am

oczywiście, ze tak
połowa liftów pajero jestna oryginalnej spręzynie patrola. Cena pomijalna a jakość doskonała.

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Re: LIFT WJ

Post autor: misman » sob maja 24, 2014 10:07 am

Kurczę... Nie jestem w stanie zrozumieć zachwytów nad wszystkim co patrolowe i stawianie go za wzorzec. Miałem, poeksploatowałem, ponaprawiałem i... sprzedałem z Midasowym poczuciem zamiany kupy g... na złoto :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: ernil » sob maja 24, 2014 10:09 am

A jaka jest alternatywa?
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: Sygma » sob maja 24, 2014 10:12 am

misman pisze:Kurczę... Nie jestem w stanie zrozumieć zachwytów nad wszystkim co patrolowe i stawianie go za wzorzec. Miałem, poeksploatowałem, ponaprawiałem i... sprzedałem z Midasowym poczuciem zamiany kupy g... na złoto :)21
po za mostami...
nic ma nic interesującego

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Re: LIFT WJ

Post autor: misman » sob maja 24, 2014 10:20 am

ernil pisze:A jaka jest alternatywa?
W sensie czego ? Mam podać receptę na auto doskonałe ?
Spieszę rozczarować: (IMO) nie istnieje :)21
Ergo: parchol też nie jest tak doskonały, jak to się powszechnie lansuje :)21 Macie jakieś profity od Nissana, czy jak ? Też chcę, i będę piać na temat jego produktów :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: ernil » sob maja 24, 2014 10:40 am

Piszesz, że parch to zło, drugi mędrzec pisze, że "poza mostami nic".
Więc ja się tylko pytam, jaka jest alternatywa wg Ciebie.
Odpowiedź
misman pisze:Mam podać receptę na auto doskonałe ?
mnie nie satysfakcjonuje, bo debilem nie jestem i wiem, że nie ma aut doskonałych.
Bardziej mi chodzi o alternatywę dla Patrola w jego przedziale cenowym, możliwościach, pancerności i idiotoodporności.
Bo że Tujota szybsza, LR koszerniejszy, Gklasa bardziej snobistyczna, Jeep ma fał osiem, a Pajero onanizuje, to ja wiem :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: Sygma » sob maja 24, 2014 11:11 am

a do czego jaśnie pan chce używać tego auta ?

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Re: LIFT WJ

Post autor: misman » sob maja 24, 2014 11:26 am

ernil pisze:Piszesz, że parch to zło, drugi mędrzec pisze, że "poza mostami nic".
Więc ja się tylko pytam, jaka jest alternatywa wg Ciebie.
Odpowiedź
misman pisze:Mam podać receptę na auto doskonałe ?
mnie nie satysfakcjonuje, bo debilem nie jestem i wiem, że nie ma aut doskonałych.
Bardziej mi chodzi o alternatywę dla Patrola w jego przedziale cenowym, możliwościach, pancerności i idiotoodporności.
Bo że Tujota szybsza, LR koszerniejszy, Gklasa bardziej snobistyczna, Jeep ma fał osiem, a Pajero onanizuje, to ja wiem :)21

Ależ... Nadinterpretujesz :)21 Nie piszę, że samo zło - jednak mnie nie zachwycił w stopniu odpowiednim. Po prostu nie zgadzam się z kultem jednostki (marki) :)21 A na tym forum tylko słychać "patrol" zamiennie z "toyota" :)21
Prawie jak na jeeporgu :)21 gdzie onaniści nie przyjmują istnienia innych marek... :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: LIFT WJ

Post autor: ernil » sob maja 24, 2014 12:09 pm

Co do tego się oczywiście zgodzę. Niemniej...
Jako baza Patrol jest niezły. Pytanie co lepiej robić - do tujot/lrów przekładać spód parcha, czy też do parcha wkładać silnik, który jedzie.
Na moje oko lepiej robić to drugie.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Re: LIFT WJ

Post autor: Aśka&Kuba » sob maja 24, 2014 8:41 pm

Patrol jest samochodem który seri zniesie dużo ma tez swoje wady jak wszystko nawet w mostach Łożyska ale to norma przy dużym kółku w każdych mostach.Inne marki trzeba powzmacniać by byly tak odporne jak patrol.Jak dobrze przygotujesz jeepa LR czy nawet suzuke to może objerzdzać patrole i się nie chlać kwestia wiedzy i finansów i fanaberii do marki
NO I JEST RZOPA

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: LIFT WJ

Post autor: Mroczny » sob maja 24, 2014 10:48 pm

misman pisze:Kurczę... Nie jestem w stanie zrozumieć zachwytów nad wszystkim co patrolowe i stawianie go za wzorzec. Miałem, poeksploatowałem, ponaprawiałem i... sprzedałem z Midasowym poczuciem zamiany kupy g... na złoto :)21
a gdzieś Ty się tego doszukał?

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: LIFT WJ

Post autor: Placek^ » pt cze 06, 2014 8:54 pm

CrOOchy pisze:
Zibi pisze:Wszystko zależy od silnika, a bujanie to nie jest kwestia sprężyn a amorów. Nie ma nic gorszego niż wsadzanie hd i robienie z samochodu taczek.

2.7 CRD. Chce dać lift 2", że że bujanie to wina amorów to wiem. Szpejować dodatkowo auta specjalnie nie mam zamiaru (ew kurnik, ale to nie prędko) . Chcę trochę sztywniej niż seria
Ja do 2.7 CRD mam 2" BDS i jest ok. Buja podobnie, ale na pewno nie bardziej. Tył trochę wyżej niż przód.
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: LIFT WJ

Post autor: Misiek Cypr » pt cze 06, 2014 9:21 pm

Parchem jechalem chwile I tak samo jak w Suzuki musialem odkryc, ze na reduktorze istnieje pierwszy bieg. Nie jezdzilem nim na tyle dlugo zeby go polubic.

Jezdzilem Terrano I, Uazem, Gazem, LJ70, Pajero II SWB/LWB I lubilem kazdego z nich, za cos innego.

Jeepem jezdze juz 5 lat, w sumie tylko Polonezem jezdzilem dluzej I musze przyznac ze lubie te jego bujanie. Lubie ze moge sie trzymac na tylku osobowki I uwielbiam, ze w terenie na reduktorze nie muli nawet na 3 biegu, moge go zaprzec o drzewo I na 3 biegu sie zakopac.

Nie lubie w nim przedniej zawiechy, za delikatnosc, ani przedniego mostu 3 raz juz zmielonego :)21
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: LIFT WJ

Post autor: mocnykrk » śr cze 11, 2014 12:42 am

8)

Obrazek
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: LIFT WJ

Post autor: CrOOchy » śr cze 11, 2014 4:32 pm

Te duże pudełka mam takie same, ale mniejsze SkyJacker Nitro 8000

W sumie już nie mam pudełek, bo na aucie siedzi zestaw :)12 :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: LIFT WJ

Post autor: Paszczak » śr cze 11, 2014 10:07 pm

A ja sobie takie coś skompletowałem obecnie jako turystyk z zacięciem do wypadów po naszym kraju, ewent. Rumunia itp
Jeep Grand Cherokee ZJ
Silnik świadomie 4.0l
2,5"lift, 32" ateki/mteki zamiennie , więcej nie założę choć mam z tyłu danę 44
Winch z syntetykiem
Zderzaki wszystkie oryginalne plastikowe

I w takim zestawieniu mogę wygodnie jechać autostradowo 140km/h , z klimą i mega wygodnymi fotelami, jak trzeba "łyknąć" tira czy inną zawali drogę, to nie modlę się co za rogiem, tylko wciskam i jadę :)2 , zawiecha jest tak zestrojona, że się wcale nadmiernie nie buja

Wiem jakie ma wady, słabe punkty, wiem na co go stać, nie potrzeba mi 300kg w stalowych zderzakach, bagażnikach itp.

Jak się znudzi to będę z innym kombinował, dodam że patrola też miałem :wink:
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Re: LIFT WJ

Post autor: misman » śr cze 11, 2014 11:28 pm

Hm. 4.0 ? 32" ? "Wciskasz i jedziesz" ? Hm... A przełożenia zmieniałeś ? Jakie masz teraz ?
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: LIFT WJ

Post autor: Paszczak » czw cze 12, 2014 8:29 am

Odnośnie opon to dokładnie 265/75/16 więc nie za szeroko, przełożenia standard, spod świateł zdecydowanie ostatni nie jestem :wink:
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości