WJ FAQ
Moderator: Mroczny
Re: WJ FAQ
ok kupiłem te
http://allegro.pl/opony-m-s-245-70-17-1 ... B_newsfeed
już są w bagażniku , jutro kierunek wulkanizator , na oponach jeszcze są te kolorowe paski i "cycki" więc wygląda na to że sie opłacało , mam nadzieje że sie zmieszczą
http://allegro.pl/opony-m-s-245-70-17-1 ... B_newsfeed
już są w bagażniku , jutro kierunek wulkanizator , na oponach jeszcze są te kolorowe paski i "cycki" więc wygląda na to że sie opłacało , mam nadzieje że sie zmieszczą
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: WJ FAQ
Lewy stop mi szwankuje. Świecą się pozycyjne, wciskam hamulec po prawej i na środku zapalają się stopy, a lewa lampa całkiem gaśnie. Widziałem że masa WJotów ma z tym problem, więc wnoszę, że usterka jest powszechna. Obstawiam, że masa gdzieś nie teges, ale gdzie? Jak się tego pozbyć?
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Re: WJ FAQ
miałem tak z prawym , to była masa, jak to naprawić to ci nie powiem bo nie robiłem tego sam tylko w funservice mi zrobili przy okazji
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?
Re: WJ FAQ
wyjmij lampe i przeczyść styki pod żarówkami standard w WJ WGPlacek^ pisze:Lewy stop mi szwankuje. Świecą się pozycyjne, wciskam hamulec po prawej i na środku zapalają się stopy, a lewa lampa całkiem gaśnie. Widziałem że masa WJotów ma z tym problem, więc wnoszę, że usterka jest powszechna. Obstawiam, że masa gdzieś nie teges, ale gdzie? Jak się tego pozbyć?
WJ 2004 special edition 4,0 QD,Lift +6"+przeł 3,91
Klub KAJMAN
Klub KAJMAN
Re: WJ FAQ
Czym się różni Limited od Overland w kwestii napędów? Jakie max koła można wsadzić do 4.7 zanim przestanie jeździć? 33x12,5x16R da radę?
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Re: WJ FAQ
niczymPlacek^ pisze:Czym się różni Limited od Overland w kwestii napędów?
Re: WJ FAQ
A vari locki i takie tam?Sygma pisze:niczymPlacek^ pisze:Czym się różni Limited od Overland w kwestii napędów?
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Re: WJ FAQ
W WK/WX jest tak samo?
Czym to sie rozni?
- QuadraTrac I - bez reduktora
- QuadraTrac II - reduktor
- QuadraDrive II - a to?
No i czym sie rozni QuadraDrive II od QuadraDrive , bo chyba obie mozna spotkac w WK

Czym to sie rozni?
- QuadraTrac I - bez reduktora
- QuadraTrac II - reduktor
- QuadraDrive II - a to?
No i czym sie rozni QuadraDrive II od QuadraDrive , bo chyba obie mozna spotkac w WK
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WJ FAQ
dokładnie to samoPlacek^ pisze:A vari locki i takie tam?Sygma pisze:niczymPlacek^ pisze:Czym się różni Limited od Overland w kwestii napędów?
różnica jest w wyposażeniu auta, kolorystyce tapicerki i takie tam
zawieszenie, silnik, skrzynia.. jest dokładnie takie same
Re: WJ FAQ
chyba WK/WHWojtek_W pisze:W WK/WX jest tak samo?
to wersje amerykańskie (WK) i europejskie (WH)
a tu masz różnice: http://jeepnieci.pl/wk_usa-euro.html
Re: WJ FAQ
dużo pisaniaWojtek_W pisze: Czym to sie rozni?
- QuadraTrac I - bez reduktora
- QuadraTrac II - reduktor
- QuadraDrive II - a to?
No i czym sie rozni QuadraDrive II od QuadraDrive , bo chyba obie mozna spotkac w WK

tu masz gotowca : http://jeepnieci.pl/wk_napedy.html
QT I - mają SRT8
to jest w zasadzie napęd na tył, z dopinanym elektronicznie przodem w razie utraty trakcji
nie ma reduktora
Re: WJ FAQ
A ten na przyklad ?
http://otomoto.pl/jeep-grand-cherokee-p ... 92980.html
Gosc zarzeka sie,ze ma naped 4x4 tylko reduktora nie ma.
Wiec wychodzi na to,ze QT1
Jakie sa ronice pomiedzy QT2 vs QDII vs QDI (jest w wk?)
Chodzilo mi o commandera tez, ale z tego co widze tam wszedzie jst reduktor.
Zgapilem sie, bo fajny poszedl commander za 26k gazem , zarejetrowany u nas tylko poobijany troche.
http://otomoto.pl/jeep-grand-cherokee-p ... 92980.html
Gosc zarzeka sie,ze ma naped 4x4 tylko reduktora nie ma.
Wiec wychodzi na to,ze QT1
Jakie sa ronice pomiedzy QT2 vs QDII vs QDI (jest w wk?)
Chodzilo mi o commandera tez, ale z tego co widze tam wszedzie jst reduktor.
Zgapilem sie, bo fajny poszedl commander za 26k gazem , zarejetrowany u nas tylko poobijany troche.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WJ FAQ
Laredo z tym silnikiem nie miały reduktora... i ten napęd 4x4 to taki trochę wykastrowany jak w SRT8.
QT2 vs QD2 jest taka, że QD2 ma w mostach vari-lok'i + ELSD
QT2 ma z przodu otwarty dyfer a z tyłu zwykłe LSD + stałe 4x4 i reduktor
Commander ma zawieszenie i przeniesienie napędu takie jak w WK/WH
QD1 nie było w WK/WHWojtek_W pisze:Jakie sa ronice pomiedzy QT2 vs QDII vs QDI (jest w wk?)
QT2 vs QD2 jest taka, że QD2 ma w mostach vari-lok'i + ELSD
QT2 ma z przodu otwarty dyfer a z tyłu zwykłe LSD + stałe 4x4 i reduktor
Commander ma zawieszenie i przeniesienie napędu takie jak w WK/WH
Re: WJ FAQ
To pytamy dalej...Sygma pisze: QT2 vs QD2 jest taka, że QD2 ma w mostach vari-lok'i + ELSD
QT2 ma z przodu otwarty dyfer a z tyłu zwykłe LSD
Warto QD2 brac zamiast QT2 ? O vari sie nasluchalem duzo i to niekoniecznie dobrego. Bardziej skomplikowane itd..
Wiec QT2 by chyba stylko.
A roznice LSD vs ELSD?
Generalnie jak slysze LSD to drgawki mam.
No, ale nie ma wersji bez reduktora i 2wd. Do tego ustawniejsza buda czasami 7 osoba i fotele zajebiscie chowane w podloge.Sygma pisze:Commander ma zawieszenie i przeniesienie napędu takie jak w WK/WH
Wyglada na to,ze chcialbym WX z 4.7 i QT2
Ale tego znowu chyba nie ma.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WJ FAQ
Warto brać.Wojtek_W pisze:Warto QD2 brac zamiast QT2 ? O vari sie nasluchalem duzo i to niekoniecznie dobrego. Bardziej skomplikowane itd..
Wiec QT2 by chyba stylko.
To jeden z najlepszych napędów dostępnych na rynku. Nawet jak jedno koło będziesz miał na czarnym.. to pojedziesz.
Czy jest skomplikowane ? No jest... ale nie słyszałem o jakiś problemach z awaryjnością.
ELSD to już elektronika.. a nie mechaniczne tarczki i olej. Fajna sprawa i świetnie się sprawdza.Wojtek_W pisze:A roznice LSD vs ELSD?
Generalnie jak slysze LSD to drgawki mam.
Re: WJ FAQ
Nie kombinuj.Wojtek_W pisze:
No, ale nie ma wersji bez reduktora i 2wd. Do tego ustawniejsza buda czasami 7 osoba i fotele zajebiscie chowane w podloge.
Wyglada na to,ze chcialbym WX z 4.7 i QT2
Ale tego znowu chyba nie ma.
Bierz 5.7 HEMI... wstaw dobre LPG i masz z głowy.
Tam zawsze było QD2.
To widziałeś ? : https://www.youtube.com/watch?v=y1DG-P6oOGY
Re: WJ FAQ
a te vrio locki?
Bo to nie jest tradycyjny naped .
Juz widze jakbym cos ukrcil gdzies w terenie, a przy 4.7 czy HEMI (raczej tylko te wchodza w gre) nie bedzie trudno raczej. Tym bardziej,ze nawyki mam raczej z napedow patrolowskich a nie lr'owerowskich.
Wolalbym wlasnie tradycyjnie staly 4x4 + blokada centralnego. Blokady mostow (a juz przedniego wogole) nawet w LSD nie beda potrzebne.
Wystepuje WX z v8 z QT2 i 7 miejscach? Bo one chyba ylko w wyzszych wersjach byly a to z kolei sie QD2 wiazalo.
Bo to nie jest tradycyjny naped .
Juz widze jakbym cos ukrcil gdzies w terenie, a przy 4.7 czy HEMI (raczej tylko te wchodza w gre) nie bedzie trudno raczej. Tym bardziej,ze nawyki mam raczej z napedow patrolowskich a nie lr'owerowskich.

Wolalbym wlasnie tradycyjnie staly 4x4 + blokada centralnego. Blokady mostow (a juz przedniego wogole) nawet w LSD nie beda potrzebne.
Wystepuje WX z v8 z QT2 i 7 miejscach? Bo one chyba ylko w wyzszych wersjach byly a to z kolei sie QD2 wiazalo.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WJ FAQ
Nie wymyślaj...
Bierz QD2 bo to jest już inna półka i inny komfort użytkowania.
Czy występował z QT2 i V8 ? Nie mam pojęcia... bo nigdy za takim się nie rozglądałem.
Trzeba popatrzeć na wersje z USA, tam mogło coś takiego być.
Na pewno wersje ubogie (Laredo) i silnik V6 miały skrzynie rozdzielczą NV-140 czyli QT1, reszta to już NV-245.

Bierz QD2 bo to jest już inna półka i inny komfort użytkowania.
XK/XH (takie oznaczenie ma Commander).Wojtek_W pisze:Wystepuje WX z v8 z QT2 i 7 miejscach?
Czy występował z QT2 i V8 ? Nie mam pojęcia... bo nigdy za takim się nie rozglądałem.
Trzeba popatrzeć na wersje z USA, tam mogło coś takiego być.
Na pewno wersje ubogie (Laredo) i silnik V6 miały skrzynie rozdzielczą NV-140 czyli QT1, reszta to już NV-245.
Re: WJ FAQ
Sygma pisze:Nie kombinuj.Wojtek_W pisze:
No, ale nie ma wersji bez reduktora i 2wd. Do tego ustawniejsza buda czasami 7 osoba i fotele zajebiscie chowane w podloge.
Wyglada na to,ze chcialbym WX z 4.7 i QT2
Ale tego znowu chyba nie ma.
Bierz 5.7 HEMI... wstaw dobre LPG i masz z głowy.
Tam zawsze było QD2.
To widziałeś ? : https://www.youtube.com/watch?v=y1DG-P6oOGY
Tego akurat nie, ale jakis tam podobne.
Koniecznie musi byc 7 osobowe, bo sie przydaje czesto mnie. A to w prkatyce eliminuje 3.7, ktorego zreszta niechce.
Mam poprostu obawy czy te elektorniczne cudenka wytrzymaja odrobie wieksze kola razem z niemala moca i niekoniecznie delikatnym traktowaniem.

Zwolennikiem bardziej tradycyjnych rozwiazan jestem, ale rozmiem, ze w w/w specyfikacji nie ma QT2, tak?
A te vario locki dzialaja tylko na reduktorze czy normalnie tez?
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WJ FAQ
Bo zglupialem... wszystkie commndery maja chyba reduktor, nie?Sygma pisze: Na pewno wersje ubogie (Laredo) i silnik V6 miały skrzynie rozdzielczą NV-140 czyli QT1, reszta to już NV-245.
A tu mi piszesz ze QTI, ktore go nie ma.
Czy ja juz cos mieszam?

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WJ FAQ
bez problemuWojtek_W pisze:Mam poprostu obawy czy te elektorniczne cudenka wytrzymaja odrobie wieksze kola razem z niemala moca i niekoniecznie delikatnym traktowaniem.![]()
lift 2", większe koło, stalowy zderzak + wyciągarka

Re: WJ FAQ
Nie wszystkie.Wojtek_W pisze: Bo zglupialem... wszystkie commndery maja chyba reduktor, nie?
A tu mi piszesz ze QTI, ktore go nie ma.
Czy ja juz cos mieszam?
Te z silnikami 3.6 nie mają reduktora... by była tam dawana skrzynia rozdzielcza NV-140 czyli tzw, QT1
Re: WJ FAQ
Ujnia.
Robic taka flagowa terenowke z v6 i bez reduktora?
W grandzie jeszcze wersjie 2wd i zwykle 4x4 bez kszynki rozumiem, ale tu...?

Ten dzip ponizej to czyj?

Robic taka flagowa terenowke z v6 i bez reduktora?
W grandzie jeszcze wersjie 2wd i zwykle 4x4 bez kszynki rozumiem, ale tu...?

Ten dzip ponizej to czyj?
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WJ FAQ
nie ma go na tym forumWojtek_W pisze:Ten dzip ponizej to czyj?
ale działa i jest zadowolony
Re: WJ FAQ
wiesz... jak na amerykańskie standardy, to takie małe V6 to jak u nas 1.2 HTP w Skodzie.Wojtek_W pisze:
Robic taka flagowa terenowke z v6 i bez reduktora?
Auto dla gospodyń domowych co muszą zrobić zakupy i dzieciaki zawieść do szkoły

Dlatego jak pisałem...
bierz 5.7 HEMI i masz rozterki z głowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości