WJ FAQ

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » czw lip 03, 2014 12:39 am

ok kupiłem te

http://allegro.pl/opony-m-s-245-70-17-1 ... B_newsfeed

już są w bagażniku , jutro kierunek wulkanizator , na oponach jeszcze są te kolorowe paski i "cycki" więc wygląda na to że sie opłacało , mam nadzieje że sie zmieszczą
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: WJ FAQ

Post autor: Placek^ » czw sie 07, 2014 10:47 pm

Lewy stop mi szwankuje. Świecą się pozycyjne, wciskam hamulec po prawej i na środku zapalają się stopy, a lewa lampa całkiem gaśnie. Widziałem że masa WJotów ma z tym problem, więc wnoszę, że usterka jest powszechna. Obstawiam, że masa gdzieś nie teges, ale gdzie? Jak się tego pozbyć?
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
mocnykrk
 
 
Posty: 280
Rejestracja: ndz kwie 29, 2012 11:54 am
Lokalizacja: krk

Re: WJ FAQ

Post autor: mocnykrk » pt sie 08, 2014 5:18 pm

miałem tak z prawym , to była masa, jak to naprawić to ci nie powiem bo nie robiłem tego sam tylko w funservice mi zrobili przy okazji
https://www.facebook.com/PorscheTransaxlePolska <---- masz FB, lubisz klasyczną motoryzacje ?

Awatar użytkownika
stopiw
Posty: 401
Rejestracja: ndz mar 14, 2010 1:59 pm
Lokalizacja: Rogów k Wodzisławia Śl

Re: WJ FAQ

Post autor: stopiw » ndz sie 10, 2014 7:59 pm

Placek^ pisze:Lewy stop mi szwankuje. Świecą się pozycyjne, wciskam hamulec po prawej i na środku zapalają się stopy, a lewa lampa całkiem gaśnie. Widziałem że masa WJotów ma z tym problem, więc wnoszę, że usterka jest powszechna. Obstawiam, że masa gdzieś nie teges, ale gdzie? Jak się tego pozbyć?
wyjmij lampe i przeczyść styki pod żarówkami standard w WJ WG
WJ 2004 special edition 4,0 QD,Lift +6"+przeł 3,91
Klub KAJMAN

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: WJ FAQ

Post autor: Placek^ » śr wrz 10, 2014 3:35 pm

Czym się różni Limited od Overland w kwestii napędów? Jakie max koła można wsadzić do 4.7 zanim przestanie jeździć? 33x12,5x16R da radę?
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » śr wrz 10, 2014 3:37 pm

Placek^ pisze:Czym się różni Limited od Overland w kwestii napędów?
niczym

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: WJ FAQ

Post autor: Placek^ » śr wrz 10, 2014 3:40 pm

Sygma pisze:
Placek^ pisze:Czym się różni Limited od Overland w kwestii napędów?
niczym
A vari locki i takie tam?
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Wojtek_W » śr wrz 10, 2014 3:43 pm

W WK/WX jest tak samo?

:roll:

Czym to sie rozni?

- QuadraTrac I - bez reduktora
- QuadraTrac II - reduktor
- QuadraDrive II - a to?

No i czym sie rozni QuadraDrive II od QuadraDrive , bo chyba obie mozna spotkac w WK
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » śr wrz 10, 2014 3:57 pm

Placek^ pisze:
Sygma pisze:
Placek^ pisze:Czym się różni Limited od Overland w kwestii napędów?
niczym
A vari locki i takie tam?
dokładnie to samo
różnica jest w wyposażeniu auta, kolorystyce tapicerki i takie tam
zawieszenie, silnik, skrzynia.. jest dokładnie takie same

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » śr wrz 10, 2014 4:01 pm

Wojtek_W pisze:W WK/WX jest tak samo?
chyba WK/WH
to wersje amerykańskie (WK) i europejskie (WH)
a tu masz różnice: http://jeepnieci.pl/wk_usa-euro.html

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » śr wrz 10, 2014 4:04 pm

Wojtek_W pisze: Czym to sie rozni?

- QuadraTrac I - bez reduktora
- QuadraTrac II - reduktor
- QuadraDrive II - a to?

No i czym sie rozni QuadraDrive II od QuadraDrive , bo chyba obie mozna spotkac w WK
dużo pisania :)21
tu masz gotowca : http://jeepnieci.pl/wk_napedy.html

QT I - mają SRT8
to jest w zasadzie napęd na tył, z dopinanym elektronicznie przodem w razie utraty trakcji
nie ma reduktora

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Wojtek_W » czw wrz 11, 2014 8:00 am

A ten na przyklad ?

http://otomoto.pl/jeep-grand-cherokee-p ... 92980.html

Gosc zarzeka sie,ze ma naped 4x4 tylko reduktora nie ma.
Wiec wychodzi na to,ze QT1

Jakie sa ronice pomiedzy QT2 vs QDII vs QDI (jest w wk?)

Chodzilo mi o commandera tez, ale z tego co widze tam wszedzie jst reduktor.
Zgapilem sie, bo fajny poszedl commander za 26k gazem , zarejetrowany u nas tylko poobijany troche.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » czw wrz 11, 2014 8:52 am

Laredo z tym silnikiem nie miały reduktora... i ten napęd 4x4 to taki trochę wykastrowany jak w SRT8.
Wojtek_W pisze:Jakie sa ronice pomiedzy QT2 vs QDII vs QDI (jest w wk?)
QD1 nie było w WK/WH

QT2 vs QD2 jest taka, że QD2 ma w mostach vari-lok'i + ELSD
QT2 ma z przodu otwarty dyfer a z tyłu zwykłe LSD + stałe 4x4 i reduktor

Commander ma zawieszenie i przeniesienie napędu takie jak w WK/WH

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Wojtek_W » czw wrz 11, 2014 9:02 am

Sygma pisze: QT2 vs QD2 jest taka, że QD2 ma w mostach vari-lok'i + ELSD
QT2 ma z przodu otwarty dyfer a z tyłu zwykłe LSD
To pytamy dalej...

Warto QD2 brac zamiast QT2 ? O vari sie nasluchalem duzo i to niekoniecznie dobrego. Bardziej skomplikowane itd..
Wiec QT2 by chyba stylko.

A roznice LSD vs ELSD?
Generalnie jak slysze LSD to drgawki mam.
Sygma pisze:Commander ma zawieszenie i przeniesienie napędu takie jak w WK/WH
No, ale nie ma wersji bez reduktora i 2wd. Do tego ustawniejsza buda czasami 7 osoba i fotele zajebiscie chowane w podloge.

Wyglada na to,ze chcialbym WX z 4.7 i QT2
Ale tego znowu chyba nie ma.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » czw wrz 11, 2014 9:20 am

Wojtek_W pisze:Warto QD2 brac zamiast QT2 ? O vari sie nasluchalem duzo i to niekoniecznie dobrego. Bardziej skomplikowane itd..
Wiec QT2 by chyba stylko.
Warto brać.
To jeden z najlepszych napędów dostępnych na rynku. Nawet jak jedno koło będziesz miał na czarnym.. to pojedziesz.
Czy jest skomplikowane ? No jest... ale nie słyszałem o jakiś problemach z awaryjnością.
Wojtek_W pisze:A roznice LSD vs ELSD?
Generalnie jak slysze LSD to drgawki mam.
ELSD to już elektronika.. a nie mechaniczne tarczki i olej. Fajna sprawa i świetnie się sprawdza.

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » czw wrz 11, 2014 9:23 am

Wojtek_W pisze:
No, ale nie ma wersji bez reduktora i 2wd. Do tego ustawniejsza buda czasami 7 osoba i fotele zajebiscie chowane w podloge.

Wyglada na to,ze chcialbym WX z 4.7 i QT2
Ale tego znowu chyba nie ma.
Nie kombinuj.
Bierz 5.7 HEMI... wstaw dobre LPG i masz z głowy.
Tam zawsze było QD2.

To widziałeś ? : https://www.youtube.com/watch?v=y1DG-P6oOGY

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Wojtek_W » czw wrz 11, 2014 9:26 am

a te vrio locki?

Bo to nie jest tradycyjny naped .
Juz widze jakbym cos ukrcil gdzies w terenie, a przy 4.7 czy HEMI (raczej tylko te wchodza w gre) nie bedzie trudno raczej. Tym bardziej,ze nawyki mam raczej z napedow patrolowskich a nie lr'owerowskich. :)21

Wolalbym wlasnie tradycyjnie staly 4x4 + blokada centralnego. Blokady mostow (a juz przedniego wogole) nawet w LSD nie beda potrzebne.

Wystepuje WX z v8 z QT2 i 7 miejscach? Bo one chyba ylko w wyzszych wersjach byly a to z kolei sie QD2 wiazalo.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » czw wrz 11, 2014 9:31 am

Nie wymyślaj... :wink:
Bierz QD2 bo to jest już inna półka i inny komfort użytkowania.
Wojtek_W pisze:Wystepuje WX z v8 z QT2 i 7 miejscach?
XK/XH (takie oznaczenie ma Commander).
Czy występował z QT2 i V8 ? Nie mam pojęcia... bo nigdy za takim się nie rozglądałem.
Trzeba popatrzeć na wersje z USA, tam mogło coś takiego być.

Na pewno wersje ubogie (Laredo) i silnik V6 miały skrzynie rozdzielczą NV-140 czyli QT1, reszta to już NV-245.

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Wojtek_W » czw wrz 11, 2014 9:34 am

Sygma pisze:
Wojtek_W pisze:
No, ale nie ma wersji bez reduktora i 2wd. Do tego ustawniejsza buda czasami 7 osoba i fotele zajebiscie chowane w podloge.

Wyglada na to,ze chcialbym WX z 4.7 i QT2
Ale tego znowu chyba nie ma.
Nie kombinuj.
Bierz 5.7 HEMI... wstaw dobre LPG i masz z głowy.
Tam zawsze było QD2.

To widziałeś ? : https://www.youtube.com/watch?v=y1DG-P6oOGY

Tego akurat nie, ale jakis tam podobne.


Koniecznie musi byc 7 osobowe, bo sie przydaje czesto mnie. A to w prkatyce eliminuje 3.7, ktorego zreszta niechce.
Mam poprostu obawy czy te elektorniczne cudenka wytrzymaja odrobie wieksze kola razem z niemala moca i niekoniecznie delikatnym traktowaniem. :roll:
Zwolennikiem bardziej tradycyjnych rozwiazan jestem, ale rozmiem, ze w w/w specyfikacji nie ma QT2, tak?
A te vario locki dzialaja tylko na reduktorze czy normalnie tez?
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Wojtek_W » czw wrz 11, 2014 9:36 am

Sygma pisze: Na pewno wersje ubogie (Laredo) i silnik V6 miały skrzynie rozdzielczą NV-140 czyli QT1, reszta to już NV-245.
Bo zglupialem... wszystkie commndery maja chyba reduktor, nie?
A tu mi piszesz ze QTI, ktore go nie ma.

Czy ja juz cos mieszam? :oops:
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » czw wrz 11, 2014 9:39 am

Wojtek_W pisze:Mam poprostu obawy czy te elektorniczne cudenka wytrzymaja odrobie wieksze kola razem z niemala moca i niekoniecznie delikatnym traktowaniem. :roll:
bez problemu
lift 2", większe koło, stalowy zderzak + wyciągarka

Obrazek

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » czw wrz 11, 2014 9:43 am

Wojtek_W pisze: Bo zglupialem... wszystkie commndery maja chyba reduktor, nie?
A tu mi piszesz ze QTI, ktore go nie ma.

Czy ja juz cos mieszam? :oops:
Nie wszystkie.
Te z silnikami 3.6 nie mają reduktora... by była tam dawana skrzynia rozdzielcza NV-140 czyli tzw, QT1

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Wojtek_W » czw wrz 11, 2014 9:48 am

Ujnia. :)3

Robic taka flagowa terenowke z v6 i bez reduktora?

W grandzie jeszcze wersjie 2wd i zwykle 4x4 bez kszynki rozumiem, ale tu...?

Obrazek

Ten dzip ponizej to czyj?
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » czw wrz 11, 2014 10:02 am

Wojtek_W pisze:Ten dzip ponizej to czyj?
nie ma go na tym forum
ale działa i jest zadowolony

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WJ FAQ

Post autor: Sygma » czw wrz 11, 2014 10:04 am

Wojtek_W pisze:
Robic taka flagowa terenowke z v6 i bez reduktora?
wiesz... jak na amerykańskie standardy, to takie małe V6 to jak u nas 1.2 HTP w Skodzie.
Auto dla gospodyń domowych co muszą zrobić zakupy i dzieciaki zawieść do szkoły :)21


Dlatego jak pisałem...
bierz 5.7 HEMI i masz rozterki z głowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość