WK ropniak - brać, nie brać?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Placek^
Posty: 1594
Rejestracja: czw paź 13, 2011 7:37 pm
Lokalizacja: Radom

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Placek^ » śr gru 16, 2015 9:40 pm

Moje dwa też wyrabiają spoko :)
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Misiek Cypr » śr gru 16, 2015 9:45 pm

No jak są dwa, to wyrabia.

Mój KME Gold, wyrabiał ciśnieniem, ale temperature siadała gazu I przełaczał na bene. Próbowałem przesterowc, ale efekt był jeszcze gorszy.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: alibia1112 » czw gru 17, 2015 2:40 pm

a stag 300 nie wyrobi w 4.7 ??
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Sygma » czw gru 17, 2015 3:38 pm

"stag 300" to tylko sam komputer/sterownik ;)

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: alibia1112 » czw gru 17, 2015 10:25 pm

to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało ??
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Adamek » czw gru 17, 2015 10:36 pm

alibia1112 pisze:to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało ??
Nie. Do 4.7 wystarczy jeden.

Nie wiem jak 5.7... No ale zawsze dwa to wydajniej i nie zbraknie.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Wojtek_W » czw gru 17, 2015 10:52 pm

alibia1112 pisze:to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało ??
Nie. Śmiga aż miło na jednym
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Sygma » pt gru 18, 2015 7:31 am

oszczędności, oszczędności .... :)21

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Sygma » pt gru 18, 2015 7:33 am

alibia1112 pisze:to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało ??
kurde...
a nie lepiej od razu zrobić raz a dobrze i z zapasem.... a nie dziadować i zastanawiać się czy może będzie si może nie si ?
trudno, jakoś może przeżyjesz te 300 PLN więcej na instalacji :)21

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Wojtek_W » pt gru 18, 2015 8:15 am

Sygma pisze:
alibia1112 pisze:to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało ??
kurde...
a nie lepiej od razu zrobić raz a dobrze i z zapasem.... a nie dziadować i zastanawiać się czy może będzie si może nie si ?
trudno, jakoś może przeżyjesz te 300 PLN więcej na instalacji :)21

Taa.... Sygma.

Wielki przeciwnik gazu... "Zycie jest za krotkie,zeby jezdzic zagazowanym jeepem"... itd...

Specjalista od LPG. :)21

Tak sie sklada,ze aut na gazie mialem pewnie kilkanascie. Jednym z nich przejechalem ponad 300 tysiecy. Terenowek kilka. Od rzedowej 4ki do wspomnianego v8. Jeden dobry (!) parownik spokojnie obskakuje 4.7. Oczywiscie Ryszard wie lepiej niz kilku (kilkunastu?) uzytkownikow tych wozow. :)21

Gazu sie nie zaklada, bo wstyd, ale jak juz jednak to trzeba bez osczednosci. Po KME GOLD na kazdy wtrysk. I do tego 2 butle robione na zamowienie, bo inaczej to druciarstwo. Powiedzail co wiedzial. :)21

Obrazek
Sygma pisze:oszczędności, oszczędności .... :)21
Dokladnie tak. Gaz jest dla oszczenosci. :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Sygma » pt gru 18, 2015 8:30 am

To, ze nie używam gazu w swoich autach nie oznacza, że nie wiem jak powinna wyglądać właściwa instalacja do jeepa z V8 pod maską...
.... ale skoro wolisz dziadować 300 PLN nawet na instalacji, to Twój wybór.

Cały układ jest tak dobry, jak najsłabszy element w układzie.
Jeżeli na niskich obrotach i niskim zapotrzebowaniu na LPG układ na jednym reduktorze wyrobi o tyle jak już pokręcisz silnik obrotami w górę, to przestanie wyrabiać.

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Wojtek_W » pt gru 18, 2015 8:39 am

Oczywiscie,ze wiesz. Ty wiesz wszystko. O wtryskach do CRD mimo,ze nie masz. O budowie instalacji do jeepa v8 mimo,ze nie masz i nie uznajesz. :)21

Pewnie,ze moj wyborw. :)21
Ale nie ma to NIC wspolnego z dziadowaniem.
I tak jak wiekszosc decyduje sie na jeden, bo w zupelnosci wystarczy na dorbze zrobionej instalacji i to nie jest zadne zgadywanie tylko pewnik.
Jak napisalem mozna wydac 500 wiecej na drugi reduktor. Mozna zalozyc po jednym na gar. Mozna, ale to nic nie da. :)21

Jak by mnie kiedys naszlo ,zeby zrobic z 4.7 500KM to sie wtedy bede marwtil, ale tych koni bedzie ubywac raczej jak przybywac.

Serio i bez zlosliwosci. Daj spokoj tematom o ktorych nie masz pojecia. :)17
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Wojtek_W » pt gru 18, 2015 8:41 am

Sygma pisze: Cały układ jest tak dobry, jak najsłabszy element w układzie.
Jeżeli na niskich obrotach i niskim zapotrzebowaniu na LPG układ na jednym reduktorze wyrobi o tyle jak już pokręcisz silnik obrotami w górę, to przestanie wyrabiać.

LOL....
Widocznie moj RAM . Krecil sie az milo tak jak na benzynie.I nie raz mial kladzione do spodu :)21
Zgaduje,ze reszta posiadaczy w watku tez nigdy nie krecila pod czerwony i poprostu nie wie,ze maja zdupione instalacje.

Teoretyk widze. Teoretyk. :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Sygma » pt gru 18, 2015 8:44 am

W przeciwieństwie do Ciebie... czerpię od praktyków w dobrym słowa znaczeniu a nie wyciskaczy z gówna soków.
:)21

miłego dnia

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Wojtek_W » pt gru 18, 2015 8:48 am

Za duzo forow za malo jezdzenia. :)21
W razie czego zapraszam na przejazdze v8 na jednym parowniku. Znajdzie sie kilka sztuk.

Wiadomo,ze jak ktos cos robi inaczej jak Ryszard to chocby niewiadomo jakie mial w tym doswiadcznie i jak dobrze by to nie dzialalo to jest druciarzem. :)21

No pa! :)21
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Sygma » pt gru 18, 2015 9:03 am

Wojtek_W pisze: W razie czego zapraszam na przejazdze v8 na jednym parowniku. Znajdzie sie kilka sztuk.
a z chęcią...
ale jechać dla jazdy i testować ? niekoniecznie.. bo co można ustalić ? że jedzie ?

.... co innego podpiąć pod komputer i sprawdzić parametry "na drodze" + zajrzeć pod maskę i sprawdzić jakość wykonania usługi założenia i dobrania instalacji ? i owszem

masz jakieś takie V8 w okolicy trójmiasta ?

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Wojtek_W » pt gru 18, 2015 9:16 am

Komputer sie znajdzie. Zeby jeden.

Pod maska mozesz ogladac co tylko chcesz.

Sasiad ma nawet gtecha pro. Zmierzy Ci osiagi do ktorego miejsca po przecinku. Jestem pewny,ze w granicy beldu stastystycznego beda praktycznie takie same.

Trojmiasto to nie moj region. Breslau.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Sygma » pt gru 18, 2015 9:32 am

chodzi o sprawdzenie parametrów pracy silnika... czyli tak jak się stroi i sprawdza wydajność instalacji
jeżeli instancja daje rady wydajnością i nie ma zubożenia mieszanki .... to przyznaję ci rację, że jeden reduktor wystarczy... i sypię popiół na głowę :)2

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Adamek » pt gru 18, 2015 2:14 pm

Oczywiscie, ze wystarczy jeden do 4.7. Ale musi byc taki, co te konie obskoczy. U mnie na lpg jedzie lepiej niz na benie, lepiej sie zbiera, silnik elastyczniejszy. Mam na jednym parowniku. Genius max (cegla)
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: klucz13 » pt gru 18, 2015 3:33 pm

Wojtek_W pisze:
Sygma pisze: Cały układ jest tak dobry, jak najsłabszy element w układzie.
Jeżeli na niskich obrotach i niskim zapotrzebowaniu na LPG układ na jednym reduktorze wyrobi o tyle jak już pokręcisz silnik obrotami w górę, to przestanie wyrabiać.

LOL....
Widocznie moj RAM . Krecil sie az milo tak jak na benzynie.I nie raz mial kladzione do spodu :)21
Zgaduje,ze reszta posiadaczy w watku tez nigdy nie krecila pod czerwony i poprostu nie wie,ze maja zdupione instalacje.

Teoretyk widze. Teoretyk. :)21
gupiś :D Sygma wi lepij bo mu gadało takie co się zna bo kuchenkę gazową naprawił
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Misiek Cypr » pt gru 18, 2015 4:29 pm

Moje KME Gold w 5.2 nie wyrabiało, jestem z Trójmiasta. 5.2 podobno pali wiecej jak 4.7. Mam 4.7, ale nie mam gazu. Auto tylko do terenu, nie chce mi sie bawic z gazem.

Robiliśmy różne myki z tym KME Gold, ale jechac nie chciał powyzej 3.7krpm z butem w podłodze. Dławił sie I tyle. Może kwestia wtryskiwaczy Sirocco. Ale temperature spadała I spadał na bene. Jak podbijalismy czasy, ciśnieniowo wyrabiał, ale I tak temperature siadała I sie dławił.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: benek » pt gru 18, 2015 5:31 pm

Adamek pisze:A ze tak zapytam, te 5.7 hemi lubia lpg ? :)21
Nie wiem jeżdżę na benzynie.
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Adamek » pt gru 18, 2015 5:45 pm

benek pisze:
Adamek pisze:A ze tak zapytam, te 5.7 hemi lubia lpg ? :)21
Nie wiem jeżdżę na benzynie.
To co sie odzywasz ? :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: alibia1112 » ndz gru 20, 2015 9:08 am

Sygma pisze:
alibia1112 pisze:to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało ??
kurde...
a nie lepiej od razu zrobić raz a dobrze i z zapasem.... a nie dziadować i zastanawiać się czy może będzie si może nie si ?
trudno, jakoś może przeżyjesz te 300 PLN więcej na instalacji :)21

Widzę, że Ty nigdy się nie zmienisz :)12

Wesołych Świąt Ci życzę :)21 :)21
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: WK ropniak - brać, nie brać?

Post autor: Mroczny » ndz gru 20, 2015 9:16 am

też mam jeden reduktor w v8
wygląda jak podwójny i zdecydowanie więcej kosztował niż 300

:)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości