
WK ropniak - brać, nie brać?
Moderator: Mroczny
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Moje dwa też wyrabiają spoko 

Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
No jak są dwa, to wyrabia.
Mój KME Gold, wyrabiał ciśnieniem, ale temperature siadała gazu I przełaczał na bene. Próbowałem przesterowc, ale efekt był jeszcze gorszy.
Mój KME Gold, wyrabiał ciśnieniem, ale temperature siadała gazu I przełaczał na bene. Próbowałem przesterowc, ale efekt był jeszcze gorszy.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
a stag 300 nie wyrobi w 4.7 

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
"stag 300" to tylko sam komputer/sterownik 

- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało 

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Nie. Do 4.7 wystarczy jeden.alibia1112 pisze:to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało
Nie wiem jak 5.7... No ale zawsze dwa to wydajniej i nie zbraknie.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Nie. Śmiga aż miło na jednymalibia1112 pisze:to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
oszczędności, oszczędności .... 

Re: WK ropniak - brać, nie brać?
kurde...alibia1112 pisze:to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało
a nie lepiej od razu zrobić raz a dobrze i z zapasem.... a nie dziadować i zastanawiać się czy może będzie si może nie si ?
trudno, jakoś może przeżyjesz te 300 PLN więcej na instalacji

Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Sygma pisze:kurde...alibia1112 pisze:to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało
a nie lepiej od razu zrobić raz a dobrze i z zapasem.... a nie dziadować i zastanawiać się czy może będzie si może nie si ?
trudno, jakoś może przeżyjesz te 300 PLN więcej na instalacji
Taa.... Sygma.
Wielki przeciwnik gazu... "Zycie jest za krotkie,zeby jezdzic zagazowanym jeepem"... itd...
Specjalista od LPG.

Tak sie sklada,ze aut na gazie mialem pewnie kilkanascie. Jednym z nich przejechalem ponad 300 tysiecy. Terenowek kilka. Od rzedowej 4ki do wspomnianego v8. Jeden dobry (!) parownik spokojnie obskakuje 4.7. Oczywiscie Ryszard wie lepiej niz kilku (kilkunastu?) uzytkownikow tych wozow.

Gazu sie nie zaklada, bo wstyd, ale jak juz jednak to trzeba bez osczednosci. Po KME GOLD na kazdy wtrysk. I do tego 2 butle robione na zamowienie, bo inaczej to druciarstwo. Powiedzail co wiedzial.


Dokladnie tak. Gaz jest dla oszczenosci.Sygma pisze:oszczędności, oszczędności ....

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
To, ze nie używam gazu w swoich autach nie oznacza, że nie wiem jak powinna wyglądać właściwa instalacja do jeepa z V8 pod maską...
.... ale skoro wolisz dziadować 300 PLN nawet na instalacji, to Twój wybór.
Cały układ jest tak dobry, jak najsłabszy element w układzie.
Jeżeli na niskich obrotach i niskim zapotrzebowaniu na LPG układ na jednym reduktorze wyrobi o tyle jak już pokręcisz silnik obrotami w górę, to przestanie wyrabiać.
.... ale skoro wolisz dziadować 300 PLN nawet na instalacji, to Twój wybór.
Cały układ jest tak dobry, jak najsłabszy element w układzie.
Jeżeli na niskich obrotach i niskim zapotrzebowaniu na LPG układ na jednym reduktorze wyrobi o tyle jak już pokręcisz silnik obrotami w górę, to przestanie wyrabiać.
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Oczywiscie,ze wiesz. Ty wiesz wszystko. O wtryskach do CRD mimo,ze nie masz. O budowie instalacji do jeepa v8 mimo,ze nie masz i nie uznajesz.
Pewnie,ze moj wyborw.
Ale nie ma to NIC wspolnego z dziadowaniem.
I tak jak wiekszosc decyduje sie na jeden, bo w zupelnosci wystarczy na dorbze zrobionej instalacji i to nie jest zadne zgadywanie tylko pewnik.
Jak napisalem mozna wydac 500 wiecej na drugi reduktor. Mozna zalozyc po jednym na gar. Mozna, ale to nic nie da.
Jak by mnie kiedys naszlo ,zeby zrobic z 4.7 500KM to sie wtedy bede marwtil, ale tych koni bedzie ubywac raczej jak przybywac.
Serio i bez zlosliwosci. Daj spokoj tematom o ktorych nie masz pojecia.

Pewnie,ze moj wyborw.

Ale nie ma to NIC wspolnego z dziadowaniem.
I tak jak wiekszosc decyduje sie na jeden, bo w zupelnosci wystarczy na dorbze zrobionej instalacji i to nie jest zadne zgadywanie tylko pewnik.
Jak napisalem mozna wydac 500 wiecej na drugi reduktor. Mozna zalozyc po jednym na gar. Mozna, ale to nic nie da.

Jak by mnie kiedys naszlo ,zeby zrobic z 4.7 500KM to sie wtedy bede marwtil, ale tych koni bedzie ubywac raczej jak przybywac.
Serio i bez zlosliwosci. Daj spokoj tematom o ktorych nie masz pojecia.

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Sygma pisze: Cały układ jest tak dobry, jak najsłabszy element w układzie.
Jeżeli na niskich obrotach i niskim zapotrzebowaniu na LPG układ na jednym reduktorze wyrobi o tyle jak już pokręcisz silnik obrotami w górę, to przestanie wyrabiać.
LOL....
Widocznie moj RAM . Krecil sie az milo tak jak na benzynie.I nie raz mial kladzione do spodu

Zgaduje,ze reszta posiadaczy w watku tez nigdy nie krecila pod czerwony i poprostu nie wie,ze maja zdupione instalacje.
Teoretyk widze. Teoretyk.

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
W przeciwieństwie do Ciebie... czerpię od praktyków w dobrym słowa znaczeniu a nie wyciskaczy z gówna soków.
miłego dnia

miłego dnia
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Za duzo forow za malo jezdzenia.
W razie czego zapraszam na przejazdze v8 na jednym parowniku. Znajdzie sie kilka sztuk.
Wiadomo,ze jak ktos cos robi inaczej jak Ryszard to chocby niewiadomo jakie mial w tym doswiadcznie i jak dobrze by to nie dzialalo to jest druciarzem.
No pa!

W razie czego zapraszam na przejazdze v8 na jednym parowniku. Znajdzie sie kilka sztuk.
Wiadomo,ze jak ktos cos robi inaczej jak Ryszard to chocby niewiadomo jakie mial w tym doswiadcznie i jak dobrze by to nie dzialalo to jest druciarzem.

No pa!

y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
a z chęcią...Wojtek_W pisze: W razie czego zapraszam na przejazdze v8 na jednym parowniku. Znajdzie sie kilka sztuk.
ale jechać dla jazdy i testować ? niekoniecznie.. bo co można ustalić ? że jedzie ?
.... co innego podpiąć pod komputer i sprawdzić parametry "na drodze" + zajrzeć pod maskę i sprawdzić jakość wykonania usługi założenia i dobrania instalacji ? i owszem
masz jakieś takie V8 w okolicy trójmiasta ?
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Komputer sie znajdzie. Zeby jeden.
Pod maska mozesz ogladac co tylko chcesz.
Sasiad ma nawet gtecha pro. Zmierzy Ci osiagi do ktorego miejsca po przecinku. Jestem pewny,ze w granicy beldu stastystycznego beda praktycznie takie same.
Trojmiasto to nie moj region. Breslau.
Pod maska mozesz ogladac co tylko chcesz.
Sasiad ma nawet gtecha pro. Zmierzy Ci osiagi do ktorego miejsca po przecinku. Jestem pewny,ze w granicy beldu stastystycznego beda praktycznie takie same.
Trojmiasto to nie moj region. Breslau.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
chodzi o sprawdzenie parametrów pracy silnika... czyli tak jak się stroi i sprawdza wydajność instalacji
jeżeli instancja daje rady wydajnością i nie ma zubożenia mieszanki .... to przyznaję ci rację, że jeden reduktor wystarczy... i sypię popiół na głowę
jeżeli instancja daje rady wydajnością i nie ma zubożenia mieszanki .... to przyznaję ci rację, że jeden reduktor wystarczy... i sypię popiół na głowę

Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Oczywiscie, ze wystarczy jeden do 4.7. Ale musi byc taki, co te konie obskoczy. U mnie na lpg jedzie lepiej niz na benie, lepiej sie zbiera, silnik elastyczniejszy. Mam na jednym parowniku. Genius max (cegla)
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
gupiśWojtek_W pisze:Sygma pisze: Cały układ jest tak dobry, jak najsłabszy element w układzie.
Jeżeli na niskich obrotach i niskim zapotrzebowaniu na LPG układ na jednym reduktorze wyrobi o tyle jak już pokręcisz silnik obrotami w górę, to przestanie wyrabiać.
LOL....
Widocznie moj RAM . Krecil sie az milo tak jak na benzynie.I nie raz mial kladzione do spodu![]()
Zgaduje,ze reszta posiadaczy w watku tez nigdy nie krecila pod czerwony i poprostu nie wie,ze maja zdupione instalacje.
Teoretyk widze. Teoretyk.


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Moje KME Gold w 5.2 nie wyrabiało, jestem z Trójmiasta. 5.2 podobno pali wiecej jak 4.7. Mam 4.7, ale nie mam gazu. Auto tylko do terenu, nie chce mi sie bawic z gazem.
Robiliśmy różne myki z tym KME Gold, ale jechac nie chciał powyzej 3.7krpm z butem w podłodze. Dławił sie I tyle. Może kwestia wtryskiwaczy Sirocco. Ale temperature spadała I spadał na bene. Jak podbijalismy czasy, ciśnieniowo wyrabiał, ale I tak temperature siadała I sie dławił.
Robiliśmy różne myki z tym KME Gold, ale jechac nie chciał powyzej 3.7krpm z butem w podłodze. Dławił sie I tyle. Może kwestia wtryskiwaczy Sirocco. Ale temperature spadała I spadał na bene. Jak podbijalismy czasy, ciśnieniowo wyrabiał, ale I tak temperature siadała I sie dławił.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Nie wiem jeżdżę na benzynie.Adamek pisze:A ze tak zapytam, te 5.7 hemi lubia lpg ?
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
To co sie odzywasz ?benek pisze:Nie wiem jeżdżę na benzynie.Adamek pisze:A ze tak zapytam, te 5.7 hemi lubia lpg ?

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
Sygma pisze:kurde...alibia1112 pisze:to do 4.7 czy hemi potrzeba musowo 2 parowniki ,aby dobrze latało i odpowiednio brzmiało
a nie lepiej od razu zrobić raz a dobrze i z zapasem.... a nie dziadować i zastanawiać się czy może będzie si może nie si ?
trudno, jakoś może przeżyjesz te 300 PLN więcej na instalacji
Widzę, że Ty nigdy się nie zmienisz

Wesołych Świąt Ci życzę


CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: WK ropniak - brać, nie brać?
też mam jeden reduktor w v8
wygląda jak podwójny i zdecydowanie więcej kosztował niż 300

wygląda jak podwójny i zdecydowanie więcej kosztował niż 300

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości