pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
-
- Posty: 623
- Rejestracja: śr lut 04, 2009 1:20 pm
- Lokalizacja: Miasto Królów Polskich/ Skien Norwegia
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
U mnie idzie kabel od aku do ramy i od ramy do silnika zaraz nad miska olejowa jest zamontowany
Pajero 92 2,5 TD 

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
No prawie koniec prac. Teraz tylko proszę o jakąś rade jak ponownie zamocować poszerzenia nadkoli. Oczywiście przy demontażu zostały urwane uchwyty. Jakieś sugestie??? .
Jeszcze jedna sprawa. Może ktoś z szanownego grona ma zdjęcia z montażu wyciągarki w ori zderzaku?. Będę wdzięczny. Pozdrawiam
dolek@dolek.skawina.pl
Jeszcze jedna sprawa. Może ktoś z szanownego grona ma zdjęcia z montażu wyciągarki w ori zderzaku?. Będę wdzięczny. Pozdrawiam
dolek@dolek.skawina.pl
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ile może być wart komplet(4szt.) oryginalnych alu,malowane czarnym proszkiem+opony Colins Nordic?
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl
http://www.ryby-raczkowski.pl
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
800 + 1000zl? Jakoś tak może
Było Pajero, jest Galant
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Jak uchwyty nie ocalały, to tylko klej do szyb.DOLEK2 pisze:No prawie koniec prac. Teraz tylko proszę o jakąś rade jak ponownie zamocować poszerzenia nadkoli. Oczywiście przy demontażu zostały urwane uchwyty. Jakieś sugestie??? .
Jeszcze jedna sprawa. Może ktoś z szanownego grona ma zdjęcia z montażu wyciągarki w ori zderzaku?. Będę wdzięczny. Pozdrawiam
dolek@dolek.skawina.pl
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam wszystkich
Powie mi ktoś co może być przyczyną spadających obrotów silnika ale tylko jak jest ciepło na zewnątrz.Jesienią,zimą i wczesną wiosną problemu nie ma.Jak temperatura na zewnątrz rośnie to na wolnych obrotach zaczyna trząś budą,szczególnie jak już jest dobrze rozgrzany silnik.Wkręca na obroty dobrze,nie kopci,i zapala od strzała,nawet bez problemu przy -26zimą.Objawy sie pojawiły zeszłego lata.Zimą się uspokoiło i teraz znowu.Może pompa,sekcja niskiego ciśnienia?
Pajero I 2,5tdi

Powie mi ktoś co może być przyczyną spadających obrotów silnika ale tylko jak jest ciepło na zewnątrz.Jesienią,zimą i wczesną wiosną problemu nie ma.Jak temperatura na zewnątrz rośnie to na wolnych obrotach zaczyna trząś budą,szczególnie jak już jest dobrze rozgrzany silnik.Wkręca na obroty dobrze,nie kopci,i zapala od strzała,nawet bez problemu przy -26zimą.Objawy sie pojawiły zeszłego lata.Zimą się uspokoiło i teraz znowu.Może pompa,sekcja niskiego ciśnienia?
Pajero I 2,5tdi
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Cześć wszystkim
Pajero 2
2.5 TD
- gdzie znajduje się czujnik kontrolek tylnego napędu - bo nie świecą podczas jezdzenia tylko na "tyle"
- czy w związku z tym, że mam manualne sprzęgiełka to MOGE/NIE MOGĘ - używac SS - podczas jazdy w trybie 4H z przedniego napedu wydobywają się nieprzyjemne dzwięki
- czy kierownica z Pajero 1 będzie pasować do Pajero 2
Pajero 2
2.5 TD
- gdzie znajduje się czujnik kontrolek tylnego napędu - bo nie świecą podczas jezdzenia tylko na "tyle"
- czy w związku z tym, że mam manualne sprzęgiełka to MOGE/NIE MOGĘ - używac SS - podczas jazdy w trybie 4H z przedniego napedu wydobywają się nieprzyjemne dzwięki
- czy kierownica z Pajero 1 będzie pasować do Pajero 2
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
1 Powinny świecić same z siebie, nie ma czujnika jako takiego, jak nie świecą to stawiam na brudne styki.
2 Sprzęgiełka manualne nie były łączone z SS, coś masz popierdo.ne. SS możesz przełączać do 100 km/h, oczywiście poza reduktorem. coś do naprawy
3 nie wiem
2 Sprzęgiełka manualne nie były łączone z SS, coś masz popierdo.ne. SS możesz przełączać do 100 km/h, oczywiście poza reduktorem. coś do naprawy
3 nie wiem
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Tam chyba nie ma automatycznego ssania, może masz linkę za luźną? Przereguluj, pewnie będzie Ci przygasał przez moment po zimnym rozruchu, ale powinieneś mieś ssanie na lince.Blues_M07 pisze:Witam wszystkich![]()
Powie mi ktoś co może być przyczyną spadających obrotów silnika ale tylko jak jest ciepło na zewnątrz.Jesienią,zimą i wczesną wiosną problemu nie ma.Jak temperatura na zewnątrz rośnie to na wolnych obrotach zaczyna trząś budą,szczególnie jak już jest dobrze rozgrzany silnik.Wkręca na obroty dobrze,nie kopci,i zapala od strzała,nawet bez problemu przy -26zimą.Objawy sie pojawiły zeszłego lata.Zimą się uspokoiło i teraz znowu.Może pompa,sekcja niskiego ciśnienia?
Pajero I 2,5tdi
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Brudne styki ? Gdzie w zegarach ?jradek pisze:1 Powinny świecić same z siebie, nie ma czujnika jako takiego, jak nie świecą to stawiam na brudne styki.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
U mnie tak bylo. Cala elektryka licznika, oprocz oswietlenia jest na jednej listwie/wtyczce. Po oczyszczeniu zaczelo mi swiecic wszystko.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ale co ma linka ssania do zpadajacych obrotów na rozgrzanym silniku?Obroty silnika są ustalone na zderzaku pompy,na końcu linki gazu.Jadę np do roboty jak dziś i na parkingu pod firmą obroty ok a jak wracam i stoję na światłach to trzęsie trochę budą.Linka ssania ma trochę luzu,chyba tak powinna mieć.Jak ją zaciągam to obr podwyższa.Może się mylę,proszę mnie poprawić,uświadomić 

Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Tam bym szukal.Blues_M07 pisze:Ale co ma linka ssania do zpadajacych obrotów na rozgrzanym silniku?Obroty silnika są ustalone na zderzaku pompy,na końcu linki gazu...
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- boczek140
- jestem tu nowy...
- Posty: 53
- Rejestracja: pt maja 25, 2012 12:23 pm
- Lokalizacja: Chotomów / Legionowo
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam
Potrzebuję Waszej pomocy. Padł silnik 2,6 w pajero I (dodam że kolejny). Remont kapitalny wydaje się mało opłacalny a podejrzewam że nie kupię żadnego silnika 2,6 w dobrym stanie.
Prosiłbym Was o podpowiedź jaki silnik najlepiej wsadzić? Wyczytałem że silnik 2,5 TD najbardziej by się nadał tak żeby nie wymieniaś skrzyni. A jak wygląda sytuacja z 3.0 ? albo może szukać silnika od PII albo w ogóle pobawić się i wsadzić coś innego np od BMW ?
Będę wdzięczny za pomoc. Auto było budowane od podstaw więc nie chcę się go pozbyć.
Pozdrawiam
Konrad
Potrzebuję Waszej pomocy. Padł silnik 2,6 w pajero I (dodam że kolejny). Remont kapitalny wydaje się mało opłacalny a podejrzewam że nie kupię żadnego silnika 2,6 w dobrym stanie.
Prosiłbym Was o podpowiedź jaki silnik najlepiej wsadzić? Wyczytałem że silnik 2,5 TD najbardziej by się nadał tak żeby nie wymieniaś skrzyni. A jak wygląda sytuacja z 3.0 ? albo może szukać silnika od PII albo w ogóle pobawić się i wsadzić coś innego np od BMW ?
Będę wdzięczny za pomoc. Auto było budowane od podstaw więc nie chcę się go pozbyć.
Pozdrawiam
Konrad
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
3.0 już nie znajdziesz,wszystkie wykupił Gebels 

Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA

- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Obawiam się że w Twoim aucie siedzi skrzynia V5M21-X-X . W tej skrzyni kielich sprzęgła jest integralną częścią korpusu skrzyni i dopasowany jest do konkretnego silnika. Bez modyfikacji kielicha nie zamienisz silnika, zostaje, albo cięcie dzwonu, albo odrobienie kryzy przejściowej, albo wymiana skrzyni wraz z silnikiem.boczek140 pisze:Witam
....
Prosiłbym Was o podpowiedź jaki silnik najlepiej wsadzić? Wyczytałem że silnik 2,5 TD najbardziej by się nadał tak żeby nie wymieniaś skrzyni.
......
Pozdrawiam
Konrad
Do 4D56 najlepsza jest skrzynia V5MT1 a po zmianie dzwona sprzęgła pasuje też do V6. Ma tylko jedna wadę, jest dłuższa od V5M21. Musiał byś przerabiać wały napędowe, ale jest i plus, pasuje do niej reduktor z SS

Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
I wszystkie już popsułBlues_M07 pisze:3.0 już nie znajdziesz,wszystkie wykupił Gebels

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Kabal, czy Ty nie powinieneś poszukać forum dla kolarzy?Kabal pisze:I wszystkie już popsułBlues_M07 pisze:3.0 już nie znajdziesz,wszystkie wykupił Gebels



Mam Pajero do sprzedania, ZŁOŻONE i DZIAŁAJĄCE.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Spadówajradek pisze:Kabal, czy Ty nie powinieneś poszukać forum dla kolarzy?Kabal pisze:I wszystkie już popsułBlues_M07 pisze:3.0 już nie znajdziesz,wszystkie wykupił Gebels
![]()
![]()
![]()
Mam Pajero do sprzedania, ZŁOŻONE i DZIAŁAJĄCE.

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Po wczorajszej analizie rynku zauważam, że Pajery 3.0 są aktualnie praktycznie nieosiągalne. Chwilowy deficyt czy poprostu się nie psują? Są 3.5 i głównie u hien...
Było Pajero, jest Galant
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Rudy pomożesz?
Przekładnia kierownicza mi się poci i nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać. jak sprawdzić skąd i jak to naprawić?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Musisz wymienić uszczelnienia przekładni. Najpierw umyj, i namierz z którego miejsca cieknie.
Potem kupujesz zestaw naprawczy (albo serwis, albo internet) , demontujesz przekładnie i rozbierasz. Tylko nie za bardzo rozbieraj, nie ma sensu wyciągać tłoka i zaworów. Wystarczy zdjąć pokrywy i wyciągnąć wałek zdawczy. Najtrudniej jest zbić wąs z wałka zdawczego. Potem montujesz nowe uszczelnienia i do fury.
Jak nigdy tego nie robiłeś to warto zassać manuala z sieci.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
OK
Jeszcze taki drobiazg, mianowicie, aby zdemontować hak należy zdjąć tylny zderzak? Przez lampy się tam nie dojdzie(?).
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Zależy jakiego producenta masz hak, różne były.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Gdzie można zobaczyć takie szczegóły jak wykres mocy, momentu, przełożenia itd?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość